facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 11. 8. 2014

AMI Praha rozšiřuje svůj obchodní tým

Obchodní tým softwarové společnosti AMI Praha na začátku srpna rozšířili Martina Klozová a Radovan Vacek. Klozová bude zodpovědná za akvizice nových zákazníků, Vacek se zaměří na vyhledávání a rozvoj obchodních příležitostí.



Martina Klozová svou profesní kariéru zahájila ve společnosti Eurotel Praha v segmentu veřejné správy jako specialista služeb. Následně se přesunula v téže společnosti do segmentu korporátních zákazníků jako account manager. Od loňského roku působila na pozici business unit manager ve spol. Promedica Praha Group., která se zabývá distribucí zdravotnického materiálu, kde pracovala na obnovení svěřené divize. V AMI Praha bude Klozová působit na pozici sales manager a bude se starat o akvizice nových zákazníků. K oblíbeným mimopracovním aktivitám u Martiny patří cestování a sport. Volný čas také ráda věnuje přátelům s „pozitivním“ životním nábojem.

 

Radovan Vacek nastoupil do AMI Praha na pozici senior sales manager a bude zodpovědný především za vyhledávání a rozvoj obchodní příležitostí. Radovan posledních 6,5 roku působil jako sales a channel manager ve společnosti Oracle Czech a i dříve čerpal zkušenosti v IT sektoru (ve společnostech IBM ČR, Intentia CZ), kde působil na obdobných pozicích. Radovan Vacek vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. K jeho zálibám patří rodina, cestování a golf.

 

foto: Martina Klozová a Radovan Vacek, archiv AMI Praha


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.