Altus rozšířil podporu zákazníkům

Společnost Altus software od 1. ledna 2009 výrazně rozšířila dostupnost podpory zákazníkům. Technická podpora bude nyní dostupná v pracovní dny od 8 do 18 hodin. Rozšíření technické podpory chápe společnost jako další krok stálého zvyšování komfortu pro uživatele. Při nasazování nedávno uvolněné nové verze Varia, na kterou budou zákazníci přecházet, je kvalitní technická podpora dosažitelná nepřetržitě během obvyklé pracovní doby velkou pomocí. Technická podpora společnosti Altus za rok vyřeší cca 7000 dotazů uživatelů ERP systému Altus Vario. Na řešení se výraznou měrou podílejí i partneři společnosti Altus software – oprávnění řešit problémy v databázi technické podpory má 11 z certifikovaných partnerů.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.