Altus rozšířil podporu zákazníkům

Společnost Altus software od 1. ledna 2009 výrazně rozšířila dostupnost podpory zákazníkům. Technická podpora bude nyní dostupná v pracovní dny od 8 do 18 hodin. Rozšíření technické podpory chápe společnost jako další krok stálého zvyšování komfortu pro uživatele. Při nasazování nedávno uvolněné nové verze Varia, na kterou budou zákazníci přecházet, je kvalitní technická podpora dosažitelná nepřetržitě během obvyklé pracovní doby velkou pomocí. Technická podpora společnosti Altus za rok vyřeší cca 7000 dotazů uživatelů ERP systému Altus Vario. Na řešení se výraznou měrou podílejí i partneři společnosti Altus software – oprávnění řešit problémy v databázi technické podpory má 11 z certifikovaných partnerů.



 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.