facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 5. 5. 2016

Altron zajistí informační systém pro řízení parkovacích zón v Praze

parkovištěSpolečnost Altron se stala systémovým integrátorem a provozovatelem Centrálního informačního systému (CIS), který bude sloužit pro řízení parkovacích zón v městských částech Prahy. Softwarové řešení, které Altron dodal Technické správě komunikací hl. m. Praha (TSK), zahrnuje potřebnou technologickou infrastrukturu, softwarové řešení centrálního informačního systému (CIS) i jednotlivých aplikačních modulů.



Centrální část uchovává data o jednotlivých parkovacích oprávněních a jednorázovém užití zón. Dalším modulem systému je webová aplikace virtuálních platebních hodin umožňující uhradit parkovné prostřednictvím mobilního telefonu a platební karty. Součástí systému je také modul řešící dopravní přestupky s napojením na příslušné agendy. Součástí řešení je i zákaznický portál, který obyvatelům dotčených městských částí zpřístupňuje kompletní obsluhu.

Altron, parkování

Do řešení CIS integruje Altron zdroje dat z parkovacích automatů, monitorovacích vozidel společnosti ELTODO, zákaznického portálu a virtuálních parkovacích hodin především na bázi registrační značky (RZ) vozidel.

Altron, parkování

Zóny placeného stání, které fungují v Praze od roku 1996, se v letošním roce rozšíří i na další území a především zmodernizují pomocí výše uvedeného systému. Jeho pilotní provoz bude spuštěn v polovině srpna letošního roku pro Prahu 5 a 6. Oproti stávajícímu systému zón placeného stání by měl umožnit flexibilnější využití parkovacích míst a pohodlnější způsoby úhrady parkovného.

„Evidence parkovacích relací přes RZ umožňuje plně automatizovat dodržování pravidel v zónách,“ uvedl Ladislav Pivec, šéf TSK.
 


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?