Aktuality -> IT Projekty - 25. 1. 2016

Allianz pojišťovna inovuje své tiskové řešení

Allianz pojišťovna | Konica MinoltaAllianz pojišťovna se rozhodla inovovat řešení tisků a souvisejících služeb. Ve výběrovém řízení na nového dodavatele zvítězila Konica Minolta, která kromě modernizace kancelářských tiskových zařízení zajistí pojišťovně také kompletní zpracování hromadné klientské korespondence.



Zakázka pro Allianz zahrnuje dodání kancelářských i produkčních tiskových zařízení. Součástí řešení je rovněž monitorovací systém SafeQ určený k detailnímu rozúčtování nákladů a software pro automatizovaný přenos tiskových dat z lokálních zařízení k hromadnému zpracování. Služby Konica Minolta využije Allianz ve své pražské centrále, na všech regionálních ředitelstvích i na domácích pracovištích externích zaměstnanců.

Očekávaná úspora po nasazení nového řešení je v řádu milionů korun. „Jen inovací technologií chceme snížit výdaje za tisk o téměř 20 %. Další několikamilionový potenciál jsme odhalili v oblasti klientské hromadné korespondence. Pro Allianz zajistíme vše od produkčního tisku přes obálkování až po distribuci,“ řekl Jiří Limburský, obchodní ředitel pro klíčové zákazníky Konica Minolta Business Solutions Czech.

Novému řešení předcházela analýza, ze které byly patrné příležitosti pro zefektivnění tisku klientské korespondence i systému distribuce. Konica Minolta proto přenese tisk na nové produkční stroje Allianz a k distribuci využije své ověřené alternativní dodavatele. „Přínosem optimalizace hromadné korespondence nebudou jen finanční úspory, ale i zefektivnění procesů, zrychlení práce anebo snížení chybovosti,“ vysvětlil J. Limburský.


 
  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál