Aktuality -> IT Projekty - 17. 6. 2014

Algotech spustil internetový B2B obchod pro 2P Commercial Agency

Společnost Algotech spustila pro 2P Commercial Agency internetový B2B obchod s názvem e-Portál. Algotech integroval portál na stávající informační systém zákazníka a bude zajišťovat jeho provoz z Centra sdílených služeb – AlgoCloudu.



„Algotech vnímáme jako předního hráče na trhu v oblasti implementace ERP a jako leadera v oblasti cloudových aplikací. Navíc pro něj hovoří, že je vlastníkem a provozovatelem cloudového centra, takže šlo prakticky o dodávku na klíč,“ řekl vedoucí projektu ve společnosti 2P Commercial Agency, Dan Sirghi.

 

Aplikaci e-Portál budou využívat obchodní partneři 2P Commercial Agency po celém světě. Prakticky se jedná o e-shop, který umožňuje registrovaným obchodním partnerům sledovat on-line stavy skladů, zadávat nákupní požadavky na konkrétní typy zboží a objednávat zboží ze skladu. Následně jsou informováni o aktuálním stavu jejich objednávky, dopravě zboží, finančních podmínkách a fakturaci. Vše funguje automaticky na základě vazeb na současný informační systém a logistické zázemí. Veškerá komunikace je vedena v elektronické podobě, ale je možno se přímo ze stránek spojit se svým přiděleným obchodním zástupcem.

 

Řešení je postaveno na míru pro 2P Commercial Agency a je provozováno v prostředí AlgoCloudu. Do budoucna bude toto řešení napojeno na nový ERP systém a vznikne varianta pro koncové zákazníky. Oldřich Ryger, Business Development manažer společnosti Algotech, k tomu říká: „Přesně takovéto aplikace u zákazníků velice rádi podporujeme. Využívání e-Portálu pomáhá zvyšovat efektivitu a zisky zákazníkům a patří mezi ‚chytrá řešení‘, která z AlgoCloudu dodáváme.“

 

Zdroj: Algotech


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.