Algotech představil své cloudové služby

algocloud.jpgSpolečnost Algotech uspořádala 3. dubna pro odborníky z oblasti ICT, zákazníky a zástupce médií workshop s názvem „Cloudová řešení v praxi aneb Děláme to CLOUDně“. Představila zde svá aplikační řešení a seznámila účastníky s jejich výhodami a technickými parametry. Společnost zároveň oznámila novinky ve stavbě svého Centra sdílených služeb, které vyroste v Libčicích nad Vltavou.

Setkání se zaměřilo na představení cloudových služeb Algotechu poskytovaných prostřednictvím AlgoCloud portálu, trendy a aktuální otázky, které s využíváním cloudu souvisí. Zástupci společnosti a jejího aplikačního partnera Oracle účastníkům nabídli pohled na konkrétní možnosti využití těchto služeb. Ředitel Centra sdílených služeb Petr Loužecký pak představil portál AlgoCloud a jím poskytovaná řešení unifikované komunikace, kontaktních center, CRM, ERP, business intelligence a document management systémů.

Pro praktickou ukázku fungování služeb Algocloudu pak společnost představila referenční případovou studii společnosti Atoda Telemarketing, kde pomohla vybudovat privátní cloud pro klíčové aplikace a zajistila provoz aplikace Oracle BI ve svém veřejném cloudu. Účastníci setkání se věnovali i otázce řešení diskutované problematiky bezpečnosti v cloudu.

Společnost zároveň oznámila novinky spojené s budováním jejího Centra sdílených služeb, které se má stát jedním z nejmodernějších v regionu CEE. „Stavební práce pokračují zatím přesně podle harmonogramu. Je již hotová nová střecha, okna, připravena nová podlaha s odpovídající nosností. Není bez zajímavosti, že na samotnou podlahu bylo spotřebováno více než 150 tun betonu,“ řekl Loužecký. Stavební práce a práce spojené s přípravou pro technologie budou dokončeny nejpozději do konce června a centrum bude slavnostně otevřeno v září tohoto roku.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.