Algotech představil své cloudové služby

algocloud.jpgSpolečnost Algotech uspořádala 3. dubna pro odborníky z oblasti ICT, zákazníky a zástupce médií workshop s názvem „Cloudová řešení v praxi aneb Děláme to CLOUDně“. Představila zde svá aplikační řešení a seznámila účastníky s jejich výhodami a technickými parametry. Společnost zároveň oznámila novinky ve stavbě svého Centra sdílených služeb, které vyroste v Libčicích nad Vltavou.

Setkání se zaměřilo na představení cloudových služeb Algotechu poskytovaných prostřednictvím AlgoCloud portálu, trendy a aktuální otázky, které s využíváním cloudu souvisí. Zástupci společnosti a jejího aplikačního partnera Oracle účastníkům nabídli pohled na konkrétní možnosti využití těchto služeb. Ředitel Centra sdílených služeb Petr Loužecký pak představil portál AlgoCloud a jím poskytovaná řešení unifikované komunikace, kontaktních center, CRM, ERP, business intelligence a document management systémů.

Pro praktickou ukázku fungování služeb Algocloudu pak společnost představila referenční případovou studii společnosti Atoda Telemarketing, kde pomohla vybudovat privátní cloud pro klíčové aplikace a zajistila provoz aplikace Oracle BI ve svém veřejném cloudu. Účastníci setkání se věnovali i otázce řešení diskutované problematiky bezpečnosti v cloudu.

Společnost zároveň oznámila novinky spojené s budováním jejího Centra sdílených služeb, které se má stát jedním z nejmodernějších v regionu CEE. „Stavební práce pokračují zatím přesně podle harmonogramu. Je již hotová nová střecha, okna, připravena nová podlaha s odpovídající nosností. Není bez zajímavosti, že na samotnou podlahu bylo spotřebováno více než 150 tun betonu,“ řekl Loužecký. Stavební práce a práce spojené s přípravou pro technologie budou dokončeny nejpozději do konce června a centrum bude slavnostně otevřeno v září tohoto roku.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.