- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Algotech představil kontaktní centrum v cloudu
Společnost Algotech uvedla na trh v letošním roce produkt Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC. Řešení nabízené jako SaaS je provozované na technologické platformě Algocloud. Zákazníkům má přinést kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, a to bez nutnosti vysokých počátečních investic.


„Produkt AlgoCC se setkává s velkým zájmem a již dnes je jedním z našich klíčových produktů, čemuž nasvědčuje i pečlivě plánovaný další rozvoj produktu na několik let dopředu postavený na potřebách zákazníků a na odborných marketingových analýzách, kde všechny trendy pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme, řekl Josef Pavlis, zástupce generálního ředitele společnosti Algotech. „Věříme, že AlgoCC se stane průlomovým produktem v oblasti kontaktních center, a to nejen v České republice,“ dodal Pavlis. Řešení je složeno z následujících komponent a funkcí:
- Hlasové kontaktní centrum a interaktivní hlasový strom
- Aplikace pro operátory pro zpřístupnění funkcí kontaktního centra
- Multimediální komunikační kanály (E-mailový kanál, SMS kanál, Webchat)
- Nástroje pro reporting
- Funkce Callback a Click2Call
- Nahrávání hovorů
- Kampaně
- Variantně se nabízí možnost integrace na interní systémy zákazníka.
Rozhraní pro operátory zajišťuje aplikace AlgoCC, která využívá pracovní plochy počítače a zároveň umožňuje získání informací a intuitivní ovládání kontaktního centra. Aplikace poskytuje ucelené zobrazení požadovaných dat v době, kdy je operátor potřebuje k obsloužení zákaznického požadavku, a případné zapsání výsledku právě dokončené komunikace.
Pro řízení kvality a efektivnosti práce kontaktního centra jsou k dispozici nástroje pro reporting a nahrávání hovorů. Vestavěný reporting zajišťuje zobrazení nejen aktuálního stavu v kontaktním centru, ale i získání historických dat o provozu.
Řešení je otevřené pro integraci na systémy zákazníka, např. CRM, ERP, knowledge base apod. Integrace se realizuje na bázi technologických standardů, tím je zajištěna požadovaná úroveň zabezpečení.
Všechny aplikace a technologie kontaktního centra jsou implementované v režimu vysoké dostupnosti a základem řešení jsou technologie od renomovaných dodavatelů. Součástí řešení AlgoCC jsou i další služby Centra sdílených služeb Algocloud umístěného v Libčicích nad Vltavou.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |