facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Algotech představil kontaktní centrum v cloudu

Společnost Algotech uvedla na trh v letošním roce produkt Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC. Řešení nabízené jako SaaS je provozované na technologické platformě Algocloud. Zákazníkům má přinést kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, a to bez nutnosti vysokých počátečních investic.



„Produkt AlgoCC se setkává s velkým zájmem a již dnes je jedním z našich klíčových produktů, čemuž nasvědčuje i pečlivě plánovaný další rozvoj produktu na několik let dopředu postavený na potřebách zákazníků a na odborných marketingových analýzách, kde všechny trendy pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme, řekl Josef Pavlis, zástupce generálního ředitele společnosti Algotech. „Věříme, že AlgoCC se stane průlomovým produktem v oblasti kontaktních center, a to nejen v České republice,“ dodal Pavlis. Řešení je složeno z následujících komponent a funkcí:

  • Hlasové kontaktní centrum a interaktivní hlasový strom
  • Aplikace pro operátory pro zpřístupnění funkcí kontaktního centra
  • Multimediální komunikační kanály (E-mailový kanál, SMS kanál, Webchat)
  • Nástroje pro reporting
  • Funkce Callback a Click2Call
  • Nahrávání hovorů
  • Kampaně
  • Variantně se nabízí možnost integrace na interní systémy zákazníka.

 

Rozhraní pro operátory zajišťuje aplikace AlgoCC, která využívá pracovní plochy počítače a zároveň umožňuje získání informací a intuitivní ovládání kontaktního centra. Aplikace poskytuje ucelené zobrazení požadovaných dat v době, kdy je operátor potřebuje k obsloužení zákaznického požadavku, a případné zapsání výsledku právě dokončené komunikace.

 

Pro řízení kvality a efektivnosti práce kontaktního centra jsou k dispozici nástroje pro reporting a nahrávání hovorů. Vestavěný reporting zajišťuje zobrazení nejen aktuálního stavu v kontaktním centru, ale i získání historických dat o provozu.

 

Řešení je otevřené pro integraci na systémy zákazníka, např. CRM, ERP, knowledge base apod. Integrace se realizuje na bázi technologických standardů, tím je zajištěna požadovaná úroveň zabezpečení.

 

Všechny aplikace a technologie kontaktního centra jsou implementované v režimu vysoké dostupnosti a základem řešení jsou technologie od renomovaných dodavatelů. Součástí řešení AlgoCC jsou i další služby Centra sdílených služeb Algocloud umístěného v Libčicích nad Vltavou.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.