Aktuality -> IT Projekty - 12. 5. 2014

Algotech nasadí podnikový informační systém u 2P Commercial Agency

Společnost 2P Commercial Agency implementuje řešení pro řízení prodejních, nákupních a skladovacích aktivit skupiny v České republice a dalších deseti zemích na pěti kontinentech. Dodavatelem systému na bázi Oracle JD Edwards EnterpriseOne je společnost Algotech, z jejíhož Centra sdílených služeb bude celé řešení poskytováno.



2P Commercial Agency se věnuje velkoobchodnímu prodeji mobilních zařízení. „Na spolupráci se společností 2P Commercial Agency se velmi těšíme, je to vzhledem k rozsahu požadovaných služeb pro nás další velká výzva,“ řekl Alexandr Pomazal, obchodní ředitel Algotechu. Řešení je postaveno na bázi informačního systému Oracle JD Edwards EnterpriseOne a elektronického způsobu prodeje v oblasti B2B a B2C. Bude plně provozováno v prostředí AlgoCloudu společnosti Algotech, v jeho vlastním Centru sdílených služeb. Součástí dodávky bude i kompletní účetní a finanční řízení všech společností skupiny včetně oblasti řízení lidských zdrojů.

 

Vedoucí projektu společnosti 2PA Commercial Agency, Dan Sirghi, dodává: „Společnost Algotech jsme si nevybrali náhodou. Vnímáme ji jako předního hráče na trhu v oblasti implementace ERP a jako leadera v oblasti cloudových aplikací. Navíc pro Algotech hovoří, že jsou vlastníkem a provozovatelem cloudového centra, takže půjde prakticky o dodávku na klíč.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.