facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 12. 5. 2014

Algotech nasadí podnikový informační systém u 2P Commercial Agency

Společnost 2P Commercial Agency implementuje řešení pro řízení prodejních, nákupních a skladovacích aktivit skupiny v České republice a dalších deseti zemích na pěti kontinentech. Dodavatelem systému na bázi Oracle JD Edwards EnterpriseOne je společnost Algotech, z jejíhož Centra sdílených služeb bude celé řešení poskytováno.



2P Commercial Agency se věnuje velkoobchodnímu prodeji mobilních zařízení. „Na spolupráci se společností 2P Commercial Agency se velmi těšíme, je to vzhledem k rozsahu požadovaných služeb pro nás další velká výzva,“ řekl Alexandr Pomazal, obchodní ředitel Algotechu. Řešení je postaveno na bázi informačního systému Oracle JD Edwards EnterpriseOne a elektronického způsobu prodeje v oblasti B2B a B2C. Bude plně provozováno v prostředí AlgoCloudu společnosti Algotech, v jeho vlastním Centru sdílených služeb. Součástí dodávky bude i kompletní účetní a finanční řízení všech společností skupiny včetně oblasti řízení lidských zdrojů.

 

Vedoucí projektu společnosti 2PA Commercial Agency, Dan Sirghi, dodává: „Společnost Algotech jsme si nevybrali náhodou. Vnímáme ji jako předního hráče na trhu v oblasti implementace ERP a jako leadera v oblasti cloudových aplikací. Navíc pro Algotech hovoří, že jsou vlastníkem a provozovatelem cloudového centra, takže půjde prakticky o dodávku na klíč.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.