facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 19. 2. 2007 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Alcatel-Lucent Enterprise Forum 2007

Al-LuForum710.jpgVe dnech 12. až 14. února se konala v Paříži konference Alcatel-Lucent Enterprise Forum 2007. Už po sedmnácté, i když poprvé s novým názvem firmy Alcatel-Lucent. Motto letošního setkání klíčových partnerů a klientů tohoto koncernu bylo New Business Generation, a mělo zdůraznit vliv nových druhů a kanálů komunikace na komunikaci v byznysu. Po klasických zahajovacích (a nekonečných) keynotes Oscara Rodrigueze, Patricie Russo, Dana Drawbaugha, "šoumena" Roberta Tuckera a Huberta de Pesquidoux se účastníci rozptýlili do prostor Kongresového paláce u hotelu Concorde Lafayette, kde se mohli seznámit se všemi v současnosti nabízenými technologiemi Alcatel-Lucentu, chystanými novinkami i s řešeními partnerů, založenými na technologiích pořadatelské společnosti.

Kromě Alcatel-Lucentu bylo možno se setkat se zástupci i u nás známých společností jako NextiraOne, největšího evropského partnera pořadatele, Genesys nebo třeba IBM. Podle údajů Alcatel-Lucentu se konference Enterprise Forum zúčastnilo přes 7600 návštěvníků ze 109 zemí.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.