- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Albert má nový intranet a portál pro manažery prodejen
Společnost Albert v průběhu minulého roku spustila nový intranet a speciální portál pro manažery svých prodejen. Oba portály nabízejí řadu nových funkcí, které pracují efektivněji s vlastními daty i externími zdroji. Technologické řešení postavené na platformách SharePoint Online a Azure dodala Albertu česká technologická společnost Cleverlance.


Nový intranet Albertu usnadňuje komunikaci napříč všemi prodejnami, centrálou i distribučními centry a zajišťuje efektivní přenos informací. Snadno použitelné funkce pro tvorbu obsahu umožňují, aby jej do systému namísto technických oddělení zadávali sami jeho autoři, což významně pomáhá udržet informace dlouhodobě aktuální. Strukturované úložiště dokumentů, obohacené o řadu metadat a moderní vyhledávací funkce, umožňuje zaměstnancům najít vždy platné manuály či směrnice. Základní informace o každé prodejně mohou pracovníci dohledávat také s pomocí interaktivní aplikace napojené na aplikační rozhraní Google Maps. Součástí intranetu je také nástroj pro sestavení a publikaci interního newsletteru propojený s portálem jobs.cz, který představuje aktuální nabídku pracovních příležitostí v celé společnosti.
Dalším novým interním systémem je portál pro manažery prodejen nazvaný StoreMan. Ten je určen zejména k cílené komunikaci směrem k obchodům, distribuci jednorázových i opakujících se úkolů a jednotnému sběru zpětné vazby ohledně jejich naplňování. Pracovníkům na prodejnách zjednodušuje přístup k řadě provozních postupů a upozorňuje na jejich aktualizace. Umožňuje také vizualizaci výkonu prodejen v porovnání s nastavenými plány, což managementu usnadňuje řízení a hodnocení výkonu každé z nich. Modul komunikace je rovněž integrován s SMS bránou, aby byla zajištěna rychlá reakce aktuálně přítomných pracovníků na urgentní pokyny.
„Od začátku jsme chtěli vybudovat oba portály dle nejmodernějších trendů z hlediska uživatelské zkušenosti i technologického řešení. Cloudové řešení, které jsme díky spolupráci s Cleverlance implementovali, plně vyhovuje nárokům, které bychom od Enterprise informačního systému očekávali. Jsme rádi, že můžeme těžit ze synergií s dalšími produkty světa Microsoft 365, které již delší dobu využíváme. Naši uživatelé velmi oceňují rychlost, se kterou mohou dohledat potřebné informace, a že jsou jim vždy po ruce i z mobilních zařízení – kdekoliv a kdykoliv je potřebují.“ chválí nový intranet a manažerský portál Tomáš Regner, IT Project Manager ve společnosti Albert.
Foto: Albert
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |