facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 20. 1. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Albert má nový intranet a portál pro manažery prodejen

AlbertSpolečnost Albert v průběhu minulého roku spustila nový intranet a speciální portál pro manažery svých prodejen. Oba portály nabízejí řadu nových funkcí, které pracují efektivněji s vlastními daty i externími zdroji. Technologické řešení postavené na platformách SharePoint Online a Azure dodala Albertu česká technologická společnost Cleverlance.



Nový intranet Albertu usnadňuje komunikaci napříč všemi prodejnami, centrálou i distribučními centry a zajišťuje efektivní přenos informací. Snadno použitelné funkce pro tvorbu obsahu umožňují, aby jej do systému namísto technických oddělení zadávali sami jeho autoři, což významně pomáhá udržet informace dlouhodobě aktuální. Strukturované úložiště dokumentů, obohacené o řadu metadat a moderní vyhledávací funkce, umožňuje zaměstnancům najít vždy platné manuály či směrnice. Základní informace o každé prodejně mohou pracovníci dohledávat také s pomocí interaktivní aplikace napojené na aplikační rozhraní Google Maps. Součástí intranetu je také nástroj pro sestavení a publikaci interního newsletteru propojený s portálem jobs.cz, který představuje aktuální nabídku pracovních příležitostí v celé společnosti.

Dalším novým interním systémem je portál pro manažery prodejen nazvaný StoreMan. Ten je určen zejména k cílené komunikaci směrem k obchodům, distribuci jednorázových i opakujících se úkolů a jednotnému sběru zpětné vazby ohledně jejich naplňování. Pracovníkům na prodejnách zjednodušuje přístup k řadě provozních postupů a upozorňuje na jejich aktualizace. Umožňuje také vizualizaci výkonu prodejen v porovnání s nastavenými plány, což managementu usnadňuje řízení a hodnocení výkonu každé z nich. Modul komunikace je rovněž integrován s SMS bránou, aby byla zajištěna rychlá reakce aktuálně přítomných pracovníků na urgentní pokyny.

„Od začátku jsme chtěli vybudovat oba portály dle nejmodernějších trendů z hlediska uživatelské zkušenosti i technologického řešení. Cloudové řešení, které jsme díky spolupráci s Cleverlance implementovali, plně vyhovuje nárokům, které bychom od Enterprise informačního systému očekávali. Jsme rádi, že můžeme těžit ze synergií s dalšími produkty světa Microsoft 365, které již delší dobu využíváme. Naši uživatelé velmi oceňují rychlost, se kterou mohou dohledat potřebné informace, a že jsou jim vždy po ruce i z mobilních zařízení – kdekoliv a kdykoliv je potřebují.“ chválí nový intranet a manažerský portál Tomáš Regner, IT Project Manager ve společnosti Albert.

Foto: Albert


 
  

- Inzerce -

Informační systém QI přináší zajímavá řešení s dlouhodobými přínosy

QIPřesné aktuální informace a optimálně nastavené procesy jsou zásadními konkurenčními výhodami pro každou společnost. Získáte je s QI, které funguje jako informační páteř podniku. Jedná se o český komplexní systém složený z 31 modulů zaměřených na nejrůznější firemní agendy a úseky. Vy pak využijete pouze to, co sedí Vašemu podnikání. A to doslova, protože QI je připravené na většinu oborů.

  

- Inzerce -

Covid jako katalyzátor digitalizace a fenomén homeworkingu

IT Systems 1-2/2021V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na odvětví, která v současné době prochází velmi turbulentním vývojem. Vím, že se to dnes dá říct prakticky o všech oblastech našeho života, ovšem retail, logistika a potravinářský průmysl jsou navíc názorným příkladem, proč je pandemie onemocnění covid označována za katalyzátor digitalizace desetiletí. Pokud totiž ještě někdo pochyboval o významu digitalizace, musel v loňském roce prozřít.