Aktualizace softwaru DataMan

rozšiřuje možnosti ladění napevno montovaných snímačů ID kódu

Společnost Cognex uvedla novou verzi svého softwaru DataMan 5.2 s rozšířenými možnostmi pro ladění a tvorbu skriptů a novým testovacím režimem pro snímače čárového kódu typu DataMan 300 a 503 používané především v oblastech výroby spotřebních produktů, logistiky, výroby potravin a nápojů a automobilové výrobě.



Nový software výrazně zrychluje čtení pomocí dekódování kódů 1D s nízkým rozlišením a rozšířením schopností inteligentního ladění na všechny symboliky, včetně kódů Aztec, MaxiCode a PDF417. Verze DataMan 5.2 také rozšiřuje schopnost ladění 2D, která zkracuje dobu potřebnou pro nastavení snímače a zároveň zvyšuje rychlost čtení u aplikací čtení kódu Direct Part Mark (DPM). Nová verze rovněž obsahuje doplněné možnosti u skriptovací funkce zařízení DataMan 300 pro vyspělou logiku a rozhodování ve snímači.
 


 

„Verze softwaru DataMan 5.2 dává snímačům DataMan 300 a 503 výrazné navýšení výkonu, jak z hlediska schopností, tak snadnosti používání,“ uvedl Carl Gerst, viceprezident společnosti Cognex. „Provozně ověřené inteligentní ladění bylo rozšířeno na všechny symboliky a nastavení lze proto provést pouhým stiskem tlačítka. U obtížnějších aplikací dovoluje rozšířený skriptovací nástroj provádět logiku a rozhodování přímo ve snímači. Usnadňuje se tím integrace kódu PLC do sítě závodu a zákazník tak ušetří čas a peníze.“


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.