facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 19. 2. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Air France testuje digitální řešení pro ověřování testů na COVID-19

ICC AOKpassOd začátku pandemie koronaviru v roce 2020 se předpisy a povinnosti spojené s cestováním v průběhu čase stále mění. Pro většinu mezinárodních cest je nyní povinností každého cestujícího podstoupit a předložit negativní výsledky na onemocnění covid-19. Ověřování výsledků, často v papírové podobě, ale představuje především časovou zátěž. Společnost Air France se rozhodla otestovat digitální řešení v podobě mobilní aplikace ICC AOKpass. Cílem je zefektivnění pohybu cestujících na letišti a urychlení odbavení, tím pádem i výsledného času cestování.



ICC AOKpass je mobilní aplikace dostupná pro všechny chytré telefony, která cestujícím umožňuje bezpečně zaznamenávat výsledky testů na onemocnění covid-19, pokud jsou provedeny v partnerských laboratořích. Cestující tak namísto papírového výsledku testu předloží certifikát přímo v aplikaci. ICC AOKpass poskytuje bezpečné ověřování v souladu s předpisy cílové země cestujícího prostřednictvím sítě zabezpečené skrze technologii blockchain.

AOKpass

Čtyřtýdenní testování ICC AOKpass bude zahájen 11. března 2021 na všech letech společnosti Air France z letiště Charlese de Gaulle do Guadeloupe a Martiniku. Účast v testovacím programu bude dobrovolná. Cílem je zejména testování programu v reálných podmínkách a získání zpětné vazby od cestujících. Air France bude nasbírané zkušenost s dalšími leteckými společnostmi v alianci Skyteam, které testují další možná řešení pro digitalizaci zdravotních dokumentů.

„Zjednodušení celého procesu týkajícího se testování na onemocnění covid-19 a nutnosti předložení potřebné dokumentace je pro společnost Air France prioritou. Pilotní program AOKpass je plně v souladu s tímto rámcem. Jsme přesvědčeni, že změny, které v současné době všichni prožíváme, změní dlouhodobě způsob našeho cestování a jsme odhodláni podporovat všechny inovační projekty, které nám mohou pomoci tyto nové výzvy zvládnout,“ uvedla Catherine Villar, manažerka zákaznického centra Air France.

Foto: International SOS


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.