- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Firma Henniges standardizovala logistické procesy
Výrobce těsnicích systémů pro automobilové aplikace, společnost Henniges v Hranicích na Moravě využívá řešení od firmy Aimtec. Projekt se skládal z dodávky systému DCIx WMS, který řídí skladové procesy, například příjem materiálu na sklad, zaskladnění, výdej materiálu, sledování rozpracované výroby a expedici. Druhým poskytovaným produktem byl DCIx JIT, pomocí kterého se realizují dodávky dle denních odvolávek a zpracovávají zprávy typu forecast, call-off a ASN. Elektronická komunikace se 6 klíčovými partnery - BMW, Audi, ŠKODA AUTO, VW, Magna, Webasto probíhá pomocí nástroje TradeSync Integration Manager. Henniges si s partnery vyměňuje zprávy ve formátech VDA 4903, VDA 4915, VDA 4913, DELFOR, DESADV. Součástí projektu byla také integrace na stávající informační systém Compekon.


Specialitou bylo nastavení automatického zákaznického obalového konta v DCIx WMS. Systém dokáže automaticky sledovat obaly, které do společnosti Henniges Hranice přicházejí a odcházejí. Monitoruje jejich počet, stav a spotřebu. Řešení umožňuje práci s GTL a speciálními etiketami pro BMW a respektuje dodavatelský koncept VDA 4939.
Projekt implementace ve společnosti Henniges Hranice byl nastartován v květnu 2013 s ukončením v září téhož roku. Cílem projektu byla evidence nakupovaného materiálu, rozpracované výroby a hotových výrobků, snížení pracnosti a chybovosti, kontrola FIFO, zpětná sledovatelnost a zvýšení efektivity práce.
V budoucnu je plánováno nasazení řešení pro sběr dat z výroby, tvorbu reportů pro podporu plánování, zřízení dodavatelského obalového konta a webEDI směrem k dodavatelům.
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |