facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Adobe uvádí Photoshop Lightroom beta 4

Photoshop_Lightroom _639.jpgSpolečnost Adobe Systems oznamuje při příležitosti výstavy Photokina konané v Kolíně nad Rýnem aktualizaci veřejné beta verze softwaru Adobe Photoshop Lightroom. Tato aktualizace sjednocuje sadu funkcí produktu pro platformy Windows a Macintosh a poskytuje nové způsoby jak importovat, spravovat a předvádět velká množství digitálních fotografií. V průběhu beta testování vyzkoušelo tento software již přes 325 000 lidí a více než 3 400 z nich se podělilo o své názory v online fórech. Očekává se, že finální verze softwaru Adobe Photoshop Lightroom se začne dodávat začátkem roku 2007.

Adobe Photoshop Lightroom beta 4.0 nabízí vylepšené nástroje pro pracovní postupy digitální fotografie, včetně možnosti přesného výběru vyvážení bílé a efektivnějšího a elegantnějšího uživatelského rozhraní s přizpůsobitelnými ovladači. Nová intuitivní funkce nastavení tonálních křivek poskytuje rozsáhlé možnosti korekce obrazu, dovolující uživatelům dosáhnout výborných barev, stínů a světel. Nová vylepšení v modulech Develop (Vylepšení) a Library (Knihovna) zahrnují nástroje šetřící čas, jako je možnost soubory po importu do knihovny Lightroom přejmenovat a převést do formátu digitálního negativu Adobe (DNG). Lightroom podporuje kromě JPEG a TIFF také více než 125 nativních formátů souborů RAW a začleňuje převod z tohoto formátu do jednoho pracovního postupu. Mezi nejnovější modely fotoaparátů, které tato beta verze podporuje, patří Canon EOS 400D/Rebel Xti, Nikon D2Xs a Sony A100.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.