facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 4. 2. 2009

Adobe posiluje tým pro Česko a Slovensko

Společnost Adobe Systems rozšiřuje svůj tým pro Českou republiku a Slovensko. V souvislosti s růstem české pobočky byl Michal Metlička, dosavadní country manager pro ČR a SR, povýšen do pozice ředitele pro technickou podporu prodeje v regionu EEMEA. Novým výkonným ředitelem pro Českou republiku a Slovensko se stal Vladimír Střálka. Vladimír Střálka (1962) nastoupil do společnosti Adobe v roce 2005 jako obchodní manažer pro produkty Adobe Acrobat a později dokumentových řešení v České republice a na Slovensku. Ve funkci obchodního manažera se intenzivně věnoval klíčovým klientům v obou zemích, a to jak komerčním firmám, tak především organizacím v oblasti veřejné a státní správy. Současně se podílel na vytváření partnerského obchodního kanálu Adobe. Před nástupem do společnosti Adobe působil jako obchodní ředitel společnosti Getronics (dnes KAPSCH).



Pražskou pobočku společnosti dále posílila Jitka Tokarčíková v pozici territory account managera a Tomáš Krcha, působící v pozici Platform Evangelist pro webové technologie.

 

Jitka Tokarčíková (1973) zastává od ledna 2009 pozici territory account managera společnosti Adobe Systems pro Českou republiku a Slovensko se zaměřením na zákazníky z oblasti komerčního segmentu. Jejím hlavním úkolem bude prodej dokumentových řešení Adobe a péče o tyto klienty. Před nástupem do společnosti Adobe působila osm let v obchodních pozicích ve společnostech Dell Computer, Eurotel/ Telefónica O2 a HP.

 

Tomáš Krcha (1985) bude ve své pozici Platform Evangelist odpovědný za rozšiřování povědomí o online technologiích a řešeních Adobe se zaměřením se na platformu Flash a prostředí Flex a AIR. Před nástupem do společnosti Adobe působil jako vývojář multimediálních řešení v PRO-ZETA Broadcasters (www.prozeta.cz). Podílel se na vývoji IPTV, Multi-Touch software a dalších projektech postavených na Adobe Flash. S technologií Flash pracuje aktivně od roku 1998.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.