facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 21. 6. 2007

Adastra jmenovala nového ředitele

Adastra_Stach_725.jpgVedení společnosti Adastra jmenovalo Jiřího Stacha do pozice ředitele oddělení projektového managementu. Ve své nové roli se ujímá vedení týmu projektových manažerů s odpovědností za řízení kompletní dodávky projektů. Jiří Stach (1961) má s oblastí projektového managementu a s organizačním řízení dlouholeté zkušenosti. Jenom v Adastře, kde působí od roku 2005, úspěšně vedl řadu projektů u významných zákazníků firmy jako např. ČSOB, ČSOB Pojišťovna či Česká Pojišťovna. J. Stach se během své kariéry věnoval řízení malých i velkých týmů, které pracovaly na krátkodobých i dlouhodobých projektech. Zaměřoval se na oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a státní správy.
J. Stach přišel do Adastry ze společnosti Brain Force Software, kde zastával pozici ředitele a byl zároveň členem představenstva. Před příchodem do Brain Force Software působil ve společnosti SBT Praha, kde vykonával funkci technického ředitele a byl členem představenstva. J. Stach také řadu let pracoval v segmentu státní správy, v Armádě ČR, kde byl mj. vedoucím oddělení výpočetní techniky a GIS. J. Stach vystudoval Vojenskou vysokou školu ve Vyškově. Hovoří několika jazyky, je ženatý a má dvě téměř dospělé děti.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.