Aktuality -> IT Projekty - 3. 5. 2010

Adastra dodá Základní registr osob

Společnost Adastra vyhrála v soutěži o veřejnou zakázku na implementaci Základního registru osob (ROS) pro Český statistický úřad. Registr osob, jako součást celého komplexu základních registrů, bude poskytovat referenční údaje o právnických osobách, podnikajících fyzických osobách a orgánech veřejné moci. Základní registr osob bude součástí celého komplexu Základních registrů veřejné správy. Součinnost všech registrů odstraní duplicitu při ověřování dílčích informací například o účastnících správních řízení. Díky celému systému základních registrů nebude žadatel také nucen opakovaně dokládat všechny potřebné informace. Tyto údaje budou nyní přímo dostupné všem orgánům veřejné moci.

Kromě aplikačního vývoje projekt obsahuje také dodávku hardwarového vybavení konfigurovaného s důrazem na vysokou dostupnost vyvíjeného systému. Adastra zabezpečí v projektu současně i prvotní naplnění registru z více než osmdesáti primárních agendových systémů spravovaných několika desítkami institucí. Při vývoji i vlastním spuštění registru proběhne rozsáhlé testování jak uvnitř vyvíjených aplikací, tak integrační testy mezi Základními registry navzájem. Implementace Základního registru je v rámci veřejné zakázky rozložena do 30. června 2011.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.