Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 1. 2013

ACTIVE 24 podporuje autentizaci pomocí mojeID

Registrátor internetových domén a poskytovatel webhostingových služeb ACTIVE 24 se snaží, aby byly domény v centrálním registru spravovaném sdružením CZ.NIC evidovány pod skutečnými subjekty, jež je možné v případě potřeby dohledat a kontaktovat. Dalším krokem k tomuto cíli se stala nově zavedená podpora autentizace pomocí mojeID. S falešnými držiteli domén je spousta problémů, typicky třeba v době předvolební kampaně. A pátrání po skutečných držitelích nebo mazání domén nedohledatelných držitelů není zrovna jednoduchá činnost. MojeID je nástroj, který s pravdivostí a aktuálností dat držitelů domén velmi pomůže. Protože se společnost dlouhodobě snaží o aktivní podporu nových technologií, poskytne vývojářské komunitě svoji implementaci mojeID klienta v jazyce Java.



Další výhodou služby mojeID je i skutečnost, že si mohou zákazníci objednávat služby, aniž by si u ACTIVE 24 zakládali zákaznický účet, takže registrace domén nebo objednání webhostingu je pro ně daleko jednodušší.

 

Kromě celé řady výhod, které uživatelům mojeID poskytuje samo o sobě, bude v následujících měsících ACTIVE 24 svoje zákazníky motivovat k používání mojeID. Pokud se nechají zlákat, přidají se ke stávajícím více než 170 000 uživatelům služby, kteří se díky mojeID mohou přihlásit do 7500 webových služeb.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.