Acronis True Image se vrací k původnímu názvu

Acronis True ImageAcronis uvedl novou verzi aplikace pro zálohování a kybernetickou ochranu domácích uživatelů a kanceláří Acronis Cyber Protect Home Office, která se s novou verzí vrací ke svému původnímu názvu Acronis True Image. Nová verze oblíbeného nástroje kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, který využívá více než 5,5 milionu uživatelů po celém světě, je rychlejší a posiluje ochranu proti moderním hrozbám.



Aplikace Acronis True Image, která byla představena už v roce 2003, je oblíbeným řešením pro zálohování a kybernetickou ochranu pro domácí kanceláře a koncové uživatele. Jedná se o komplexní nástroj pro ochranu osobních i kancelářských dat. Umožňuje snadné použití díky intuitivnímu rozhraní a možnostem zálohování a obnovy dat na jedno kliknutí.

Acronis

Nejnovější verze přináší vylepšení výkonu a rozšíření zabezpečení díky integrované kybernetické ochraně, včetně ochrany proti ransomwaru a malwaru. Acronis True Image tak nově nabízí i antivirovou ochranu v reálném čase, včetně obrany před nedovolenou těžbou kryptoměn a hodnocení zranitelností.

Acronis True Image je k dispozici pro operační systémy Windows i macOS a zákazníci mohou v rámci jednoho předplatného chránit až pět počítačů a navíc neomezený počet mobilních zařízení a tabletů
 


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.