Acronis poskytuje deduplikaci zdarma

jako součást svého řešení pro ochranu proti haváriím

Acronis nyní v rámci své kampaně směřované ke snižování celkových nákladů na ukládání dat nabízí všem svým zákazníkům zdarma doplněk Acronis Backup & Recovery 10 Deduplication. Zákazníci mohou získat licence pro deduplikaci zdarma ke každé nově zakoupené licenci Advanced edice Acronis Backup & Recovery 10. Uživatelé mohou pomocí deduplikace a díky eliminaci záložních kopií a redundance dat snížit své nároky na ukládání dat až o 90%. Akce trvá do konce března 2010 a počet licencí deduplikace, které lze takto získat, není omezen. Kalkulátor pro výpočet úspor, kterých je možné dosáhnout pomocí deduplikace dat, je zdarma k dispozici zde.



Acronis Backup & Recovery 10 je portfolio nástrojů pro zálohování a obnovu systémů a dat, které kombinuje deduplikaci dat, rozšířenou podporu virtuálních prostředí a centralizovanou správu s oceňovanou technologií imagingu a obnovy na holé železo a odlišný hardware. Zjednodušuje a automatizuje procesy zálohování a obnovy napříč prostředími Windows a Linux s geograficky distribuovanými servery a stanicemi od několika po tisíce kusů.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.