Aktuality -> IT školení - 24. 9. 2013

ACREA CR zahájila sérii seminářů pro vysoké školy

Ve čtvrtek 19. září proběhl v prostorách Centra výuky společnosti ACREA CR první ze série bezplatných seminářů, který se zabýval tématem korelační a regresní analýzy. Hlavní myšlenkou semináře bylo ukázat efektivní způsob zapojení statistických softwarů IBM SPSS do výuky na školách a univerzitách. V prvním bloku předvedla analytička Mgr. Lubomíra Červová možnost zapojení softwaru IBM SPSS při analýze závislosti náhodných proměnných a jejich praktické využití ve výuce v kombinaci s ukázkou tvorby dat softwarem IBM SPSS. Druhá část byla ve znamení lineární regrese v podání analytičky Mgr. Elišky Kalinové, která na názorném příkladu popsala možnosti výuky dané problematiky prostřednictvím softwaru doplněné o praktické ukázky.



Seminář Korelační a regresní analýza byl určen pro akademickou sféru. Detailněji se korelační a regresní analýzou může každý zabývat prostřednictvím placených celodenních kurzů konajících se 7. 10. - 9. 10. 2013.

 

Série seminářů na téma bude pokračovat již 10. října, kdy se v podobném duchu tým analytiků společnosti ACREA CR zaměří na klasifikační a asociační stromy a jejich praktickou ukázku. Pro více informací navštivte http://www.acrea.cz/cz/seminare.php.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.