Aktuality -> Hardware - 17. 5. 2006

Acer rozšiřuje nabídku 17“ notebooků

Acer_AS9400_620.jpgSpolečnost Acer představila dvě nové řady notebooků Aspire Aspire 9400 a Aspire 7100 se 17” LCD displeji. Nové řady Aspire jsou nabízeny se 17“ barevnými TFT LCD displeji WXGA+ s rozlišením 1440 x 900 (zobrazení s poměrem stran 16 : 10) a technologií Acer CrystalBrite, která výrazně zvyšuje čitelnost, svítivost i jas obrazu a současně zlepšuje kontrast a sytost barev.

Notebook Aspire 9400, využívá platformu Centrino druhé generace s procesory Intel Pentium M, čipset Intel 915PM Express a kartu WiFi Intel 802.11b/g pro provoz ve dvou režimech. Vyhrazený grafický čipset ještě dále zvyšuje výkon 17” displeje počítače Aspire 9400. Karta NVIDIA GeForce Go7300 s TurboCache je doplněna vyhrazenou videopamětí 64MB a 3D grafikou, a tedy klade minimální nároky na využití procesoru. Notebook Aspire 7100 je základní 17” širokoúhlý multimediální počítač vybavený pamětí DDR2 s možností rozšíření až na 2 GB a pevným diskem s kapacitou 120 GB a otáčkami 5400 min.-1 a dále optickou mechanikou DVD SuperMulti pro vypalování vlastních multimediálních souborů. Komplexní vybavení notebooku Aspire 7100 s připojovacími rozhraními WLAN (s řešením Acer InviLink 802.11b/g Wi-Fi CERTIFIED a podporou bezdrátové technologie Acer SignalUp), kartou Ethernet 10/100 Mb/s a standardní integrovaným modemem je doplněno pěti porty USB 2.0. Notebooky řad Aspire 9400 a Aspire 7100 jsou dodávány s předinstalovaným operačním systémem Microsoft Windows XP Home Edition, Professional, popř. Microsoft Windows Media Center Edition. Dále jsou vybaveny programy Adobe Reader, Norton AntiVirus a CyberLink PowerDVD nebo CyberLink Power Producer, Acer GridVista a Acer Arcade.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.