facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 9. 2011

Accenture rozšiřuje nejvyšší management

Společnost Accenture jmenovala Alenu Sochorovou a Martina Fialu do funkcí Senior Executive. Dlouholetí zaměstnanci Accenture rozšiřují tým nejvyššího managementu českého zastoupení nadnárodní společnosti. Alena Sochorová pracuje v Accenture od roku 1996, specializuje se na projekty v oblasti telekomunikací a řízení vztahů se zákazníky. Ve funkci Senior Executive bude odpovědná za služby management consultingu pro klienty z oboru telekomunikací v regionu střední Evropy. Alena Sochorová získala vzdělání na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a na University of Pittsburgh v USA. Hovoří plynně anglicky, volný čas věnuje rodině, cestování nebo zahradě.



Martin Fiala (1974) začal svoji kariéru u Accenture v roce 1998 jako IT architekt a projektový manažer. Nyní je v nové pozici Senior Executive odpovědný za řízení projektů a poskytování služeb klientům z oblasti bankovnictví a pojišťovnictví v regionu střední Evropy. Martin Fiala vystudoval systémové inženýrství a informatiku na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě. Mezi jeho koníčky patří sport, sci-fi a fantasy literatura a cestování, hovoří anglicky a věnuje se studiu čínštiny.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.