facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 11. 2016

ABC Data jmenovala generálního ředitele pro ČR a Slovensko

Společnost ABC Data, regionální distributor výpočetní techniky a spotřební elektroniky, jmenovala do funkce generálního ředitele Ondřeje Radovnického (46). Do čela svých poboček v České republice a na Slovensku byl Ondřej jmenován především díky svým znalostem a zkušenostem, které získal během šesti let působení na postu obchodního ředitele společnosti ABC Data pro Českou republiku. Jako nový ředitel pro český a slovenský trh bude mít Ondřej na starosti především vybudování efektivně fungující obchodní organizace a posílení vztahů s obchodními partnery a dodavateli.



Ondřej Radovnický před svým působením ve společnosti ABC Data pracoval více než devět let jako obchodní a produktový manažer ve společnosti Mettler-Toledo se zaměřením na prodej analytických přístrojů a služeb. Vystudoval inženýrství životního prostředí na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem se specializací na Geografické informační systémy. Ve svém volném čase hraje aktivně badminton, rád jezdí na horském kole a především se věnuje své početné rodině.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.