a posteriori.cz uvedla IS FIBEUS

Společnost InterSystems oznámila vstup svých technologií do právního sektoru. Společnost a posteriori.cz, aplikační partner InterSystems, uvedla nový informační systém FIBEUS, jehož základem je objektová databáze InterSystems Caché. FIBEUS je klientský on-line systém pro hromadné zpracování a komplexní správu dat, dokumentů a plateb advokátních kanceláří. FIBEUS je určen pro tvorbu právních dokumentů včetně jejich přípravy pro elektronická podání nebo podání k poštovní přepravě. FIBEUS obsahuje funkce pro zakládání a efektivní správu elektronických spisů s přiřazením soudní příslušnosti, umožňuje individuální i hromadné generování dokumentů a poskytuje přehlednou evidenci finančních pohledávek a jejich umořování. FIBEUS sleduje posuny případů ve stavech mimosoudního, nalézacího a předexekučního řízení, a to na základě nastavených interních nebo externích událostí. Z pohledu manažera FIBEUS nabízí snadnou možnost zpracování různých přehledů, statistik a nástroje úkolové agendy.



Objektová databáze InterSystems Caché, základ systému FIBEUS, umožňuje objektový přístup k datům a datovým entitám tak i klasický relační přístup a nativní podporu WEB technologie pro vývoj tenkého klienta. Právě proto byla Caché vybrána k nasazení v oblasti advokacie, která vyžaduje rychlý a efektivní objektový popis reality. FIBEUS k tomu využívá centrální databázi s tenkým klientem, čímž odpadá instalace na pracovních stanicích uživatelů a do systému lze přistupovat vzdáleně. Technologie Caché zaručuje maximální bezpečnost, datovou konzistenci zajištěnou transakčním zpracováním, široké možnosti škálovatelnosti a otevřenost pro vzájemnou komunikaci s informačními systémy třetích stran.

 

Hlavní výhodou řešení FIBEUS je možnost poskytovat jej jako službu. Tento servisně orientovaný model (SaaS) nabízí klientům rychlé dostupné řešení se zajištěnou centrální správou a definovanou úrovní služeb. Zákazník ale především získává nadhodnotu v podobě know-how, neboť řešení zahrnuje nejen standardní sadu funkcí, ale i funkce doplňované do řešení na základě požadavků jiných zákazníků. Klient může získat v rámci tohoto modelu i další předdefinované služby (hromadné zasílání prostřednictvím hybridní pošty ČP, scanování a vytěžování dokumentů, apod.), přičemž celková odpovědnost za proces je na poskytovateli


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.