facebook LinkedIN LinkedIN - follow

a posteriori.cz uvedla IS FIBEUS

Společnost InterSystems oznámila vstup svých technologií do právního sektoru. Společnost a posteriori.cz, aplikační partner InterSystems, uvedla nový informační systém FIBEUS, jehož základem je objektová databáze InterSystems Caché. FIBEUS je klientský on-line systém pro hromadné zpracování a komplexní správu dat, dokumentů a plateb advokátních kanceláří. FIBEUS je určen pro tvorbu právních dokumentů včetně jejich přípravy pro elektronická podání nebo podání k poštovní přepravě. FIBEUS obsahuje funkce pro zakládání a efektivní správu elektronických spisů s přiřazením soudní příslušnosti, umožňuje individuální i hromadné generování dokumentů a poskytuje přehlednou evidenci finančních pohledávek a jejich umořování. FIBEUS sleduje posuny případů ve stavech mimosoudního, nalézacího a předexekučního řízení, a to na základě nastavených interních nebo externích událostí. Z pohledu manažera FIBEUS nabízí snadnou možnost zpracování různých přehledů, statistik a nástroje úkolové agendy.



Objektová databáze InterSystems Caché, základ systému FIBEUS, umožňuje objektový přístup k datům a datovým entitám tak i klasický relační přístup a nativní podporu WEB technologie pro vývoj tenkého klienta. Právě proto byla Caché vybrána k nasazení v oblasti advokacie, která vyžaduje rychlý a efektivní objektový popis reality. FIBEUS k tomu využívá centrální databázi s tenkým klientem, čímž odpadá instalace na pracovních stanicích uživatelů a do systému lze přistupovat vzdáleně. Technologie Caché zaručuje maximální bezpečnost, datovou konzistenci zajištěnou transakčním zpracováním, široké možnosti škálovatelnosti a otevřenost pro vzájemnou komunikaci s informačními systémy třetích stran.

 

Hlavní výhodou řešení FIBEUS je možnost poskytovat jej jako službu. Tento servisně orientovaný model (SaaS) nabízí klientům rychlé dostupné řešení se zajištěnou centrální správou a definovanou úrovní služeb. Zákazník ale především získává nadhodnotu v podobě know-how, neboť řešení zahrnuje nejen standardní sadu funkcí, ale i funkce doplňované do řešení na základě požadavků jiných zákazníků. Klient může získat v rámci tohoto modelu i další předdefinované služby (hromadné zasílání prostřednictvím hybridní pošty ČP, scanování a vytěžování dokumentů, apod.), přičemž celková odpovědnost za proces je na poskytovateli


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.