Obchodní platforma BizBox

Společnost BizBox, dodavatel řešení pro e-commerce, uvádí na trh svoji novou obchodní platformu s názvem BizBox, která umožňuje a ulehčuje elektronické obchodování nejen vydavatelům softwaru. Obchodní platforma BizBox je navržena tak, aby obchodní firmy dosáhly maximálních zisků při minimálních nákladech. Pomocí této platformy mohou firmy uskutečňovat své online marketingové kampaně po celém světě bez jakékoli vstupní investice. BizBox zároveň snižuje rizika, se kterými se běžně internetoví obchodníci potýkají. Platforma nabízí ochranu proti zneužití platebních systémů, kompletní správu objednávek, podporuje vícejazyčné obchody a samozřejmě uživateli umožňuje využívat komplexní služby elektronického marketingu včetně hostingových služeb.



Platforma BizBox nabízí pět hlavních výhod pro snadnější obchodování online:

  • tvorbu vlastních webových prezentací,
  • využití nástrojů online marketingu,
  • podporu lokálních platebních metod,
  • udržení kontaktu s novým zákazníkem,
  • vyhodnocení výsledků online prodeje.

 

Základní verze řešení je pro firemní zákazníky zdarma.


 
  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?