Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 5. 2013

Nokia Lumia 925 s vylepšeným fotoaparátem

Společnost Nokia představila model Nokia Lumia 925. Smartphone přináší inovativní technologii optiky fotoaparátu a novou generaci fotografického softwaru schopnou pořizovat jasnější a ostřejší snímky a videonahrávky i ve špatných světelných podmínkách. Nokia Lumia 925 také přichází s novým módem Nokia Smart Camera, který se objeví ve formě aktualizace na všech chytrých telefonech Nokia Lumia s Windows Phone 8. Nokia Smart Camera umožňuje snadno pořizovat a editovat fotografie s možností volby přednastavených režimů jako jsou nejlepší snímek, akční snímek či kontinuální ostření.



Společnost Nokia také oznámila, že na chytré telefony Nokia Lumia dorazí aplikace Hipstamatic umožňující lidem sdílet jejich fotografie s podobně laděnými nadšenci na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, Foursquare a Instagram.

 

Nokia Lumia 925 přichází vůbec poprvé v historii řady Nokia Lumia v kovu a přináší tak zvýšenou odolnost. Polykarbonátové zadní kryty budou k dispozici v bílé, šedé nebo černé barvě. Pro využití výhod rozsáhlého portfolia příslušenství pro bezdrátové nabíjení od společnosti Nokia je možné na zadní stranu telefonu připnout přídavný kryt pro bezdrátové nabíjení. Kryty, které jsou prodávány samostatně, jsou dostupné v bílé, černé, žluté a červené barvě.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.