Microsoft uvádí Office 365 pro firmy na český trh

Společnost Microsoft oznámila dostupnost důležité aktualizace služby Office 365 pro firmy pro český trh. Doposud nejvšestrannější verze cloudové služby Office obsahuje nové vlastnosti a funkce ušité na míru rozpočtům malých, středních i velkých organizací. Kromě aktualizovaných služeb Microsoft Lync Online, Microsoft Exchange Online a Microsoft SharePoint Online mohou také uživatelé v rámci Office 365 získat nové verze aplikací Office až na pět svých zařízení ve formě stále aktualizované cloudové služby. Office 365 přináší i vylepšené možnosti podnikové sociální interakce, a to s využitím možností technologie SharePoint a Yammer. Později v tomto roce bude možné využít i propojené komunikační platformy Lync-Skype ke zjišťování přítomnosti kontaktu online, zasílání rychlých zpráv a k hovorům. Kromě nového Office 365 pro firmy je na českém trhu k dispozici i služba Office 365 pro domácnosti, Office 365 pro vysokoškoláky, a samozřejmě také lokalizované verze aplikací Office 2013.



Office 365 Midsize Business - je určen pro středně velké firmy s 10 až 250 zaměstnanci. Služba obsahuje Office 365 ProPlus (kompletní sadu aplikací až na pět uživatelských zařízení) a středně velkým firmám přináší možnosti firemní komunikace a spolupráce díky Exchange Online, Lync Online a SharePoint Online — společně se zjednodušenými IT nástroji potřebnými k udržení kontroly. Také je zde přítomna integrace služby Active Directory, webová konzole pro správu a telefonická podpora.

 

Office 365 Small Business Premium - je určen pro malé firmy do deseti zaměstnanců. Kromě kompletní sady nových aplikací Office služba obsahuje i firemní e-mail, sdílené kalendáře, nástroje pro webové stránky a možnost videokonferencí ve vysokém rozlišení. To vše jako snadno spravovatelnou službu nevyžadující experta na IT.

 

Office 365 ProPlus - obsahuje nejnovější a kompletní sadu aplikací Office — Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, InfoPath a Access — dodávaných formou služby až na pět uživatelských zařízení. Uživatelé se nyní mohou jednoduše přihlásit z kteréhokoli svého zařízení a všechny jejich dokumenty a vlastní nastavení cestují s nimi, což jim dovolí rychle v práci navázat tam, kde skončili. IT oddělení také získávají potřebné nástroje pro správu aktualizací, a to včetně možnosti, aby Office 365 ProPlus běžel na zařízení paralelně s jinou verzí Office. Služba Office 365 ProPlus je k dispozici jako samostatná nabídka ročního předplatného, nebo je zahrnuta v aktualizovaných nabídkách Office 365 pro firmy (např. v novém Office 365 Midsize Business).

 

Zákazníci si mohou zakoupit nový Office a Office 365 prostřednictvím maloobchodního prodejce či partnera, nebo přímo na internetových stránkách společnosti Microsoft. Více informací o produktech Office, včetně možnosti 30 denní zkušební verze, získáte na adrese www.office.com.


 
  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.