facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 3. 2013

Ředitelem Kerio Technologies pro region EMEA se stal Jozef Belvončík

Společnost Kerio Technologies bude v Evropě, Rusku, na Středním Východě a v Africe vést Jozef Belvončík. Na pozici EMEA Operation Officer byl jmenovaný po šesti letech působení ve společnosti. Jozef Belvončík vedl pobočku Kerio Technologies v Plzni, motivoval a řídíl softwarové vývojáře a byl zodpovědný za 150 lidí a strategii obchodu ve střední a východní Evropě. Od června 2006 zdvojnásobil obrat společnosti ve svém regionu, zdvojnásobil se počet zaměstnanců a Kerio otevřelo obchodní zastoupení v dalších třech východoevropských zemích. V následujícím období bude Jozef Belvončík vést společnosť Kerio Technologies s cílem dominovat v oblasti vnitrofiremní spolupráce v prostředí cloudu. Prvním ambiciózním krokem je uvedení globální cloudové služby Samepage pro sdílení obsahu a firemní spolupráci. V letech 1995-2002 pracoval Jozef Belvončík ve společnostii Microsoft, z toho 4 roky jako ředitel marketingu pro Českou republiku a Slovensko. Je absolventem Fakulty chemické a potravinárské technologie Slovenské vysoké školy technické (dnes Slovenská technická univerzita v Bratislavě).



 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.