facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kerio rozšiřuje svůj e-mailový server o službu Instant Messaging

Kerio Technologies rozšířila produkt Kerio Connect 8.1 o službu Instant Messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant Messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Díky službě Instant Messaging mohou správci sítě aplikovat pravidla přístupu uživatelů Kerio Connect ke službě Instant Messaging. To znamená, že mohou například omezit používání Instant Messagingu pouze pro interní komunikaci, popřípadě některým zaměstnancům zamezit přístup k IM úplně. Jako kompletní XMPP server podporuje řadu spotřebitelských IM služeb, jako např. Google Talk, díky čemuž mohou zaměstnanci zasílat IM zprávy z firemní namísto osobní e-mailové adresy.



Kerio Connect 8.1 přináší také podporu pro Windows 8. Uživatelé tohoto operačního systému nyní mohou synchronizovat e-maily, kalendáře a kontakty s aplikací Windows 8 Mail prostřednictvím protokolu Exchange ActiveSync.

 

Kerio Connect 8.1 tak poskytuje firmám vše, co potřebují pro bezpečnou a spolehlivou komunikaci - od integrované antivirové ochrany, kvalitního antispamového řešení až po zabudovanou archivaci. Kerio Connect 8.1 je k dispozici jako cloudové řešení či jako on-premise software. Nabízí funkce pro e-mail, Instant Messaging, sdílené kalendáře a správu kontaktů podporované ve většině e-mailových klientů, IM klientech, webových prohlížečích a mobilních zařízeních.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.