facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT školení - 8. 3. 2013

Inekon Systems připravil kurzy pro zkvalitnění manažerského rozhodování

Inekon Systems otevírá nový ucelený vzdělávací program Akademii Business Navigation. Ten umožní firmám využívajícím manažerský systém Business Navigation System (BNS) rozšířit dovednosti uživatelů při jeho využívání a dosáhnout také větší samostatnosti při správě systému a jeho dalším rozvoji. Akademie Business Navigation je složena z jedenácti přesně cílených kurzů zaměřených na proškolení a certifikaci konkrétních dovedností. Účastníci tak podstatně zvýší své možnosti využívání systému BNS a zároveň sníží náklady na jeho údržbu.



Jednotlivé kurzy Akademie Business Navigation cílí jak na úplné začátečníky, kteří se zde mohou seznámit se základy BNS, tak na administrátory systému, pracovníky vývoje a podnikové specialisty z řad controllingu nebo top managementu. Ti si mohou rozšířit své dovednosti například v oblasti prodejní výkonnosti, nákladovosti a ziskovosti nebo finančního řízení.

 

Díky pořádání pravidelných kurzů pro vrcholové manažery BNS-Training má Inekon Systems s lektorskou činností mnohaleté zkušenosti. Experti a konzultanti společnosti, kteří povedou jednotlivá školení v rámci Akademie, budou navíc čerpat i z pedagogických zkušeností získaných z působení na čtyřech vysokých školách, kde Inekon Systems zajišťuje výuku různých manažerských dovedností.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.