facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT školení - 8. 7. 2013

Rozšířený kurz hackerů gentlemanů „Certified Ethical Hacker“

Počítačová škola Gopas nově nabízí v Praze a Brně rozšířený kurz bezpečnosti „Certified Ethical Hacker“ verze 8. Kurz je obohacen zejména o testování webových serverů a aplikací, SQL Injection či hackování mobilních platforem. Zkušený lektor William Ischanoe představí nejen nejčastější zloděje dat ve firmách, ale i strategie, jak mít tato data v bezpečí a jak ochránit před útokem svůj smartphone nebo tablet. Certified Ethical Hacker v8 je nejnovější verze prestižního kurzu firmy EC-Council. Účastníci kurzu se zde seznámí se strategiemi, technikami a nástroji, které se používají v aktuálním hackingu a při penetračním testování firem. Také se naučí ke zcela legální obraně používat hackingové techniky užívané při napadání firemních dat. V ceně kurzu je i celosvětově uznávaná certifikační zkouška 312-50-ANSI CEHv8.



Do konce září dostanou účastníci v Gopasu k tomuto kurzu i mini PC RIKOMAGIC MK802, voucher na druhý bezplatný pokus certifikační zkoušky, 6měsíční přístup k CEHv8 iLabs, roční ESET licenci a roční CEHv8 Digital Courseware.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.