GE Money Bank spouští NFC platby na dalších telefonech

GE Money Bank rozšiřuje nabídku mobilních telefonů, které podporují platby pomocí technologie NFC. Klienti GE Money Bank mohou v současnosti naplno využívat NFC platby již na 5 mobilních telefonech - Samsung Galaxy Note II, S III, S III mini, Ace 2 a Sony Xperia Z. Na SIM kartu těchto chytrých telefonů je možné nahrát debetní i kreditní kartu, zákazníci je pak mohou využívat k bezkontaktním platbám u obchodníků i k nákupům na internetu. Platební karta v mobilu je zdarma a pro klienty má navíc tu výhodu, že její uživatelé mají své výdaje okamžitě pod kontrolou přímo v telefonu.



Bezkontaktní platby prostřednictvím karty v mobilu probíhají přiložením chytrého telefonu vybaveného SIM kartou podporující technologii NFC k bezkontaktnímu platebnímu terminálu. Do částky 500 Kč se nemusí zadávat PIN. Při platbě nad 500 Kč zákazník zadá PIN, jak je dnes již zvyklý na platebním terminálu. Přehled o uskutečněných transakcích získá klient přímo v aplikaci telefonu. Úroveň zabezpečení platební karty v mobilu je stejná jako u běžných platebních karet.

 

Platební kartu v mobilu mohou zájemci získat na jakékoli pobočce GE Money Bank. Aby služba bezchybně fungovala, potřebují vlastnit jeden z výše uvedených certifikovaných telefonů podporujících technologii NFC. Nutnou podmínkou je rovněž využívání mobilních služeb od operátora Telefónica ČR.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.