facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GE Money Bank spouští NFC platby na dalších telefonech

GE Money Bank rozšiřuje nabídku mobilních telefonů, které podporují platby pomocí technologie NFC. Klienti GE Money Bank mohou v současnosti naplno využívat NFC platby již na 5 mobilních telefonech - Samsung Galaxy Note II, S III, S III mini, Ace 2 a Sony Xperia Z. Na SIM kartu těchto chytrých telefonů je možné nahrát debetní i kreditní kartu, zákazníci je pak mohou využívat k bezkontaktním platbám u obchodníků i k nákupům na internetu. Platební karta v mobilu je zdarma a pro klienty má navíc tu výhodu, že její uživatelé mají své výdaje okamžitě pod kontrolou přímo v telefonu.



Bezkontaktní platby prostřednictvím karty v mobilu probíhají přiložením chytrého telefonu vybaveného SIM kartou podporující technologii NFC k bezkontaktnímu platebnímu terminálu. Do částky 500 Kč se nemusí zadávat PIN. Při platbě nad 500 Kč zákazník zadá PIN, jak je dnes již zvyklý na platebním terminálu. Přehled o uskutečněných transakcích získá klient přímo v aplikaci telefonu. Úroveň zabezpečení platební karty v mobilu je stejná jako u běžných platebních karet.

 

Platební kartu v mobilu mohou zájemci získat na jakékoli pobočce GE Money Bank. Aby služba bezchybně fungovala, potřebují vlastnit jeden z výše uvedených certifikovaných telefonů podporujících technologii NFC. Nutnou podmínkou je rovněž využívání mobilních služeb od operátora Telefónica ČR.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.