Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 5. 2013

Aastra rozšířila komunikační systém Aastra 400

o specifická řešení pro hoteliérský, právní a finanční segment

Společnost Aastra uvádí verzi 2.0 komunikačního systému Aastra 400. Aastra rozšířila systém o řešení zaměřené na hotelové odvětví, které lze snadno integrovat s produkty Aastra 400 a poskytuje efektivní komunikaci a podporu procesů mezi manažery a zaměstnanci hotelů. Balíček Aastra Hospitality Package pomáhá maximálně využívat dostupné zdroje a umožňuje snadné řízení hotelových aktivit díky informacím snadno dostupným pro pracovníky na recepci – tj. informacím o přesném stavu účtu každého pokoje od ubytovacích detailů až po informace o uskutečněných hovorech. Řešení pro hoteliérský sektor je škálovatelné a splňuje požadavky všech zařízení, od malých penzionů až po luxusní hotely.



Další novinkou je integrovaná služba pro nahrávání hovorů. Tato služba je odpovědí na rostoucí požadavky profesionálů pracujících v právním a finančním segmentu. Tato jednoduše použitelná funkce je k dispozici podle potřeby nebo může sloužit pro nahrávání všech hovorů.

 

Sdílení informací je součástí dobré týmové spolupráce a nikdy v minulosti nebylo tak snadné jako dnes. Systém Aastra 400 umožňuje efektivní šíření informací díky službě jednoduchého přeposílání hlasové zprávy dalším členům týmu.

 

Dále byla přidána funkce pro ohlášení přítomnosti: předdefinované hlasové pozdravy informují externí volající na dostupnost daného pracovníka. Pro profesionálnější vedení hovorů může být Aastra 400 např. integrována s kalendářem Microsoft Outlook přičemž volajícího automaticky upozorní, kdy bude uživatel na schůzce či mimo kancelář.

 

Nová verze obsahuje navíc následující vylepšení:

  • Aktualizovaná obslužná aplikace s funkcí drag-and drop pro jednoduché přesměrování příchozích hovorů,
  • Nové karty 32FXS pro zvýšení analogové kapacity (až po 228 analogových linek na jeden uzlový systém),
  • Rozhraní CSTA III XML pro efektivnější integraci aplikací.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.