Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 5. 2013

Aastra rozšířila komunikační systém Aastra 400

o specifická řešení pro hoteliérský, právní a finanční segment

Společnost Aastra uvádí verzi 2.0 komunikačního systému Aastra 400. Aastra rozšířila systém o řešení zaměřené na hotelové odvětví, které lze snadno integrovat s produkty Aastra 400 a poskytuje efektivní komunikaci a podporu procesů mezi manažery a zaměstnanci hotelů. Balíček Aastra Hospitality Package pomáhá maximálně využívat dostupné zdroje a umožňuje snadné řízení hotelových aktivit díky informacím snadno dostupným pro pracovníky na recepci – tj. informacím o přesném stavu účtu každého pokoje od ubytovacích detailů až po informace o uskutečněných hovorech. Řešení pro hoteliérský sektor je škálovatelné a splňuje požadavky všech zařízení, od malých penzionů až po luxusní hotely.



Další novinkou je integrovaná služba pro nahrávání hovorů. Tato služba je odpovědí na rostoucí požadavky profesionálů pracujících v právním a finančním segmentu. Tato jednoduše použitelná funkce je k dispozici podle potřeby nebo může sloužit pro nahrávání všech hovorů.

 

Sdílení informací je součástí dobré týmové spolupráce a nikdy v minulosti nebylo tak snadné jako dnes. Systém Aastra 400 umožňuje efektivní šíření informací díky službě jednoduchého přeposílání hlasové zprávy dalším členům týmu.

 

Dále byla přidána funkce pro ohlášení přítomnosti: předdefinované hlasové pozdravy informují externí volající na dostupnost daného pracovníka. Pro profesionálnější vedení hovorů může být Aastra 400 např. integrována s kalendářem Microsoft Outlook přičemž volajícího automaticky upozorní, kdy bude uživatel na schůzce či mimo kancelář.

 

Nová verze obsahuje navíc následující vylepšení:

  • Aktualizovaná obslužná aplikace s funkcí drag-and drop pro jednoduché přesměrování příchozích hovorů,
  • Nové karty 32FXS pro zvýšení analogové kapacity (až po 228 analogových linek na jeden uzlový systém),
  • Rozhraní CSTA III XML pro efektivnější integraci aplikací.

 
  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

  

- PR -

MES jako nativní součást ERP?

S IFS Cloud žádný problém


Oblast výroby se mění. Rostoucí náklady, masivní rozvoj moderních technologií i povinnost ESG reportování a mnoho dalších faktorů v budoucnu výrazně zamíchá kartami konkurenceschopnosti. Jak si udržet prosperitu v příští dekádě?

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál