Aktuality -> IT Projekty - 4. 3. 2013

Řízený sklad pro společnost JANČA

Společnost Aimtec zavádí systém řízeného skladu v podnikovém informačním systému SAP u velkoobchodní společnosti JANČA V.M. Hlavním cílem je úplný přehled o stavu zásob na skladě a zefektivnění provozu skladu. Společnost JANČA V.M. přechází na nový podnikatelský koncept. Všechny své prodejní pobočky bude z větší části zásobovat z jednoho centrálního skladu. Centralizovaný bude také nákup zboží. Původní prostory firmy zůstanou zachovány, ale dosavadní logistické procesy projdou citelnou změnou. Vedení společnosti se pro podporu tohoto kroku proto rozhodlo zavést pokročilý řízený sklad s využitím nejmodernějších technologií - logistický systém SappyWMS.



SappyWMS představuje standardní komponentu pro vedení zásob a řízení skladů (MM/WM) v podnikovém informačním systému SAP ERP. Jedná se o vlastní produkt firmy Aimtec, který pomáhá řadě zákazníků detailně řídit sklad, sledovat unikátní manipulační jednotky a skladové transakce realizovat pomocí online čteček čárového kódu. SappyWMS je dodáván ve stavebnicové podobě tzn., že jakékoliv další změny či požadavky zákazníka jsou zapracovány do systému ve velmi krátké době.

 

Nové řešení řízení skladu se SappyWMS přinese společnosti JANČA V.M. úplný přehled o zásobách zboží. Management bude mít k dispozici informace v reálném čase a díky přesným reportům ze systému bude schopen zkvalitňovat také své obchodní procesy vůči svým zákazníkům. Projekt implementace SappyWMS odstartoval na konci roku 2012. Start ostrého provozu je plánován na začátek měsíce dubna 2013.


 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.