VMware rozšiřuje firemní sociální aplikace

a aplikace založené na cloudu do iPadů a systému Android

Společnost VMware pedstavila nové aplikace pro iPad a aktualizované aplikace pro Android. Tyto aplikace od SlideRocket a Socialcast umožní firmám zvýšit agilitu, produktivitu a vzájemnou propojenost. SlideRocket přetváří prezentace tak, aby disponovaly lepšími grafickými funkcemi, analytickými a náhledovými vzorci, zpětnou vazbou v reálném čase, integrací do sociálních médií a mobilními funkcionalitami, které zvládnou i hlubší úroveň propojení, zapojení kolegů a zpětné vazby. Díky nové a volně dostupné aplikaci SlideRocket Player iPad mohou uživatelé sdílet prezentace a také mohou kohokoli pozvat ke sledování prezentace díky jednoduchému odkazu. Nová aplikace pro iPad umožňuje stáhnout si SlideRocket nebo PowerPoint prezentaci, která může být sdílena kdykoli a kdekoli, a to ať online, tak offline.



SlideRocket Player poskytuje uživatelům iPad možnost získat výrazný prezentační nástroj, který pomáhá odborníkům na cestách ještě více oslovit zákazníky.

 

Socialcast, nová aplikace pro iPad a její aktualizovaná verze pro Android, umožní uživatelům přístup k jejich Socialcast komunitě, ať už se budou pohybovat kdekoli. Zaměstnanci díky ní získají možnost spolupracovat se svými kolegy prakticky z jakéhokoli místa. Budou moci aktualizovat posty, sdílet data a na dálku se připojit ke spolupráci na důležitých pracovních projektech. Navíc Socialcast podpoří bezpečné připojení prostřednictvím OAuth 2.0. Díky OAuth 2.0 a Socialcast budou moci firmy velmi jednoduchým a bezpečným způsobem rozšířit svou dosavadní zkušenost s desktopem také do mobilních zařízení a dalších webových stránek s důvěrou, že jejich osobní informace zůstanou v bezpečí.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.