facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Virtualizací IT hotel šetří na údržbě systémů i spotřebě

Zásadní vylepšení své počítačové sítě nedávno dokončil hotel Mandarin Oriental, Prague. Virtualizace hotelové serverovny přispěla ke zvýšení spolehlivosti celé hotelové IT infrastruktury a také ke snížení spotřeby elektrické energie na serverech a to až o 60 %.



Dalším efektem modernizace je snížení administrativní náročnosti. O dohled všech klíčových IT systémů se tak v celém hotelu Mandarin Oriental, Prague stíhá postarat jediný zaměstnanec. Díky výrazné úspoře času teď může poskytovat hotelovým hostům nadstandardní služby, jako je například pomoc s konfiguracemi jejich WiFi připojení.

Dříve musel hotel pro každý ze svých 10 IT systémů (viz přehled níže) provozovat vlastní fyzický server. To kladlo vysoké časové nároky na práci administrátora, i nároky na fyzický prostor v serverovně, její chlazení a v neposlední řadě také na spotřebu elektrické energie. Oddělený provoz jednotlivých systémů také neumožňoval dostatečnou spolehlivost. Několikrát za rok docházelo kvůli zastaralosti IT infrastruktury k výpadkům různých systémů. Po využití virtualizace zatím nenastal výpadek systémů ani jednou.

„Využití virtualizace nám přineslo úsporu víc jak poloviny času při správě serverů, vyšší dostupnost našich systémů a také nás připravilo na budoucí využití cloudových služeb,“ shrnul své pozitivní zkušenosti Stanislav Vyhlídka, IT ředitel hotelu Mandarin Oriental, Prague.

Projekt virtualizace řešila pardubická IT firma Infinity, která nyní také hotelu poskytuje IT podporu pomocí vzdáleného přístupu.

Přehled IT systémů v hotelu Mandarin Oriental, Prague

  • vlastní hotelový informační systém
  • účetní systém
  • restaurační systém
  • spa systém
  • docházkový systém
  • systém pro event management
  • HR systém
  • reportingový systém
  • poštovní server
  • systém pro elektronickou výměnu dat mezi lokálními a centrálními systémy

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.