facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správa úložných zařízení Pillar Axiom

Nová verze softwaru pro správu úložných zařízení Pillar Axiom Release 5

Společnost Oracle uvádí na trh software pro úložná řešení Pillar Axiom Release 5 Storage System Software. Společnost Oracle koupila výrobce síťových úložných řešení Pillar Data System letos červenci, a rozšířila tak portfolio svých řešení pro ukládání dat. Software představuje významný krok v konsolidaci úložných řešení na platformách Oracle Database, Oracle Applications nebo v prostředí cloud computingu. Pomáhá zvýšit výkon a zjednodušit správu dat, přináší modulární architekturu a nové uživatelské rozhraní. Stejně tak pomocí snadno použitelných profilů aplikací přednastavených v prostředí Oracle vylepšuje správu různých typů dat a rozkládání aplikační zátěže.



Nově uvedený software zvýší zabezpečení dat a úroveň služeb pro jejich ochranu. Uživatelé budou nyní moci škálovat výkon a kapacitu systémů bez limitů, které by způsobovaly přerušení provozu.

 

Nové funkce softwaru se liší od konkurenčních řešení řadou vlastností. Funkce Pillar Axiom Storage Domains snižuje rizika týkající se zabezpečení, shody s předpisy a plnění regulačních požadavků. Umožňuje systém rozdělit podle uživatelů, aplikací nebo dat úloh tak, aby jednotlivé části byly bezpečně fyzicky odděleny na jediném úložném zařízení a přitom byla zachována plná dostupnost dat. Fyzické oddělení umožňuje provádět nonstop upgrade systémů a nabízí funkčnost multi-tenancy (úprava částí aplikace u různých zákazníků, kteří přitom sdílejí jedinou hlavní aplikaci), aniž by se přitom na jediné úložné jednotce nacházela data různých zákazníků.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.