- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Správa úložných zařízení Pillar Axiom
Nová verze softwaru pro správu úložných zařízení Pillar Axiom Release 5
Společnost Oracle uvádí na trh software pro úložná řešení Pillar Axiom Release 5 Storage System Software. Společnost Oracle koupila výrobce síťových úložných řešení Pillar Data System letos červenci, a rozšířila tak portfolio svých řešení pro ukládání dat. Software představuje významný krok v konsolidaci úložných řešení na platformách Oracle Database, Oracle Applications nebo v prostředí cloud computingu. Pomáhá zvýšit výkon a zjednodušit správu dat, přináší modulární architekturu a nové uživatelské rozhraní. Stejně tak pomocí snadno použitelných profilů aplikací přednastavených v prostředí Oracle vylepšuje správu různých typů dat a rozkládání aplikační zátěže.


Nově uvedený software zvýší zabezpečení dat a úroveň služeb pro jejich ochranu. Uživatelé budou nyní moci škálovat výkon a kapacitu systémů bez limitů, které by způsobovaly přerušení provozu.
Nové funkce softwaru se liší od konkurenčních řešení řadou vlastností. Funkce Pillar Axiom Storage Domains snižuje rizika týkající se zabezpečení, shody s předpisy a plnění regulačních požadavků. Umožňuje systém rozdělit podle uživatelů, aplikací nebo dat úloh tak, aby jednotlivé části byly bezpečně fyzicky odděleny na jediném úložném zařízení a přitom byla zachována plná dostupnost dat. Fyzické oddělení umožňuje provádět nonstop upgrade systémů a nabízí funkčnost multi-tenancy (úprava částí aplikace u různých zákazníků, kteří přitom sdílejí jedinou hlavní aplikaci), aniž by se přitom na jediné úložné jednotce nacházela data různých zákazníků.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |