Projekt virtualizace v České pojišťovně

Česká pojišťovna se rozhodla pro realizaci projektu virtualizace desktopů a centrálního doručování aplikací na bázi technologií Citrix a jeho produktů. Celý projekt znamená pro Českou pojišťovnu výrazné úspory, které jsou vyčísleny na stovky milionů korun během následujících pěti let. Mezi hlavní přínosy zvoleného řešení patří zvýšení flexibility, odstranění závislosti na geografické poloze uživatele, zrychlení odezvy obchodních aplikací, standardizace hardwarového i aplikačního prostředí, snížení celkových nákladů, zvýšení bezpečnosti uložených dat a výrazné zjednodušení podpory koncových uživatelů. Cílem celého projektu byla větší efektivita fungování IT ve firmě a jednodušší správa, jež umožňuje i větší dostupnost služeb pro zaměstnance a jednotlivé obchodníky.



Dodavatelem projektu je společnost ORBIT, držitel ocenění Platinum Partner společnosti Citrix. Zadání projektu obsahovalo klíčové body, jakými jsou bezchybné fungování informačních technologií a dostupnost celého řešení na úrovni SLA 99,99, udržení nákladů souvisejících s IT pod kontrolou, ale ideálně umožňující úspory, dále aby řešení odpovídalo celoevropskému měřítku a nabízelo maximální efektivitu při využívání odpovídajících zdrojů a zároveň zajišťovalo jejich maximální dostupnost. Základem se tak staly produkty XenApp 5.0 Platinum a XenDesktop 5.0 Platinum společnosti Citrix, které nejlépe splnily požadavky na centrální doručování aplikací desktopů a zároveň na zabezpečený přístup mobilních uživatelů ke všem důležitým datům.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.