facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Projekt virtualizace v České pojišťovně

Česká pojišťovna se rozhodla pro realizaci projektu virtualizace desktopů a centrálního doručování aplikací na bázi technologií Citrix a jeho produktů. Celý projekt znamená pro Českou pojišťovnu výrazné úspory, které jsou vyčísleny na stovky milionů korun během následujících pěti let. Mezi hlavní přínosy zvoleného řešení patří zvýšení flexibility, odstranění závislosti na geografické poloze uživatele, zrychlení odezvy obchodních aplikací, standardizace hardwarového i aplikačního prostředí, snížení celkových nákladů, zvýšení bezpečnosti uložených dat a výrazné zjednodušení podpory koncových uživatelů. Cílem celého projektu byla větší efektivita fungování IT ve firmě a jednodušší správa, jež umožňuje i větší dostupnost služeb pro zaměstnance a jednotlivé obchodníky.



Dodavatelem projektu je společnost ORBIT, držitel ocenění Platinum Partner společnosti Citrix. Zadání projektu obsahovalo klíčové body, jakými jsou bezchybné fungování informačních technologií a dostupnost celého řešení na úrovni SLA 99,99, udržení nákladů souvisejících s IT pod kontrolou, ale ideálně umožňující úspory, dále aby řešení odpovídalo celoevropskému měřítku a nabízelo maximální efektivitu při využívání odpovídajících zdrojů a zároveň zajišťovalo jejich maximální dostupnost. Základem se tak staly produkty XenApp 5.0 Platinum a XenDesktop 5.0 Platinum společnosti Citrix, které nejlépe splnily požadavky na centrální doručování aplikací desktopů a zároveň na zabezpečený přístup mobilních uživatelů ke všem důležitým datům.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.