JBoss pro vývoj aplikací v cloudu

Servodata uvádí na český trh novou verzi řešení JBoss Enterprise Application Platform 6, která pomáhá urychlit vývoj aplikací, zkrátit dobu potřebnou k jejich uvedení na trh a snížit související náklady. Mezi nové vlastnosti patří především inovovaná architektura, zaměřená na cloudové služby, vylepšené možnosti řízení a zvýšená použitelnost řešení. JBoss Enterprise Application Platform 6 poskytuje vývojářům vysoce výkonné prostředí pro vývoj a zavádění aplikací v cloudu, při respektování otevřených průmyslových standardů.



Mezi hlavní nové vlastnosti patří: 

  • Zaměření na cloud – V nové architektuře jsou podporovány veřejné i soukromé cloudy a vývojáři i podniky díky tomu získávají jistotu, že dnes vytvořené aplikace budou i za dlouhou dobu splňovat jejich rostoucí nároky.
  • Modularita – Modulární sada služeb je dynamicky alokována podle potřeb aplikace a pomáhá předcházet problémům spojeným se staršími architekturami aplikačních serverů.
  • Flexibilní ovladatelnost – Vývojáři mohou nyní programově řídit aplikace a automatizovat procesy jejich zavádění při použití vlastních nástrojů pro řízení, včetně privátních cloudů. Mohou se tak zaměřit především na vývoj nových funkcí namísto investic do podpory existujících aplikací.
  • Optimalizace pro vícejádrové a virtuální systémy pomáhá s lepším využitím dostupných zdrojů a rychlejším startem aplikací.
  • Vylepšené middleware komponenty zajišťují vyšší integraci s dalšími vývojářskými nástroji, jako je Maven, Hudson a projekty Arquillian či Hibernate.
  • Podpora Java EE 6 a dalších populárních frameworků a nástrojů jako jsou Spring, Struts či Google Web Toolkit.

 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.