GFI MailArchiver integrován s Office 365

Společnost GFI Software oznámila, že integrovala GFI MailArchiver s Office 365, cloudovou službou společnosti Microsoft. Podniky hledající snadno nastavitelný, centrálně spravovaný archiv elektronické pošty mají nyní k dispozici alternativu ve formě řešení GFI MailArchiver, které ve spolupráci s Office 365 zajišťuje spolehlivou archivaci veškerých příchozích i odchozích firemních e-mailů. GFI MailArchiver umožňuje SMB firmám vyřešit mnoho aktuálních výzev spojených s e-mailovými systémy, včetně správy narůstajícího objemu e-mailů a příloh, udržování výkonnosti serverů Microsoft Exchange, přílišného spoléhání na PST soubory či používání páskových médií k vyhledávání starých či smazaných e-mailů. Integrace GFI MailArchiver s cloudovým prostředím Office 365 nabízí nákladově výhodnou a z pohledu nastavení systému snadnou a rychlou variantu řešení pro archivaci podnikových e-mailů.



Cloudové prostředí Office 365 nevyžaduje platby za licence a údržbu poštovního serveru, zákazníci platí pouze za reálné využívání služby. Nastavení archivačního řešení v prostředí Office 365 je velmi snadné a probíhá ve třech krocích:

  1. Nastavení mailboxu v Office 365 jako žurnálovací schránky pro všechny zprávy. 
  2. Vytvoření jednoduchého pravidla přenosu s využitím webového portálu, které převádí všechny maily ve skryté kopii do žurnálovací schránky.
  3. Konfigurace GFI MailArchiver k nastavení spojení do žurnálovací schránky s využitím IMAP, aby bylo možné archivovat všechny příchozí a odchozí zprávy.

Archivace podnikové elektronické pošty předchází mnoha problémům, které mohou vést až k vážnému narušení fungování celé firmy. Navíc pomáhá vyhovět nejrůznějším regulatorním nařízením, chránit duševní vlastnictví podniku a předcházet problémům s omezenými úložnými kapacitami.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.