facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GFI MailArchiver integrován s Office 365

Společnost GFI Software oznámila, že integrovala GFI MailArchiver s Office 365, cloudovou službou společnosti Microsoft. Podniky hledající snadno nastavitelný, centrálně spravovaný archiv elektronické pošty mají nyní k dispozici alternativu ve formě řešení GFI MailArchiver, které ve spolupráci s Office 365 zajišťuje spolehlivou archivaci veškerých příchozích i odchozích firemních e-mailů. GFI MailArchiver umožňuje SMB firmám vyřešit mnoho aktuálních výzev spojených s e-mailovými systémy, včetně správy narůstajícího objemu e-mailů a příloh, udržování výkonnosti serverů Microsoft Exchange, přílišného spoléhání na PST soubory či používání páskových médií k vyhledávání starých či smazaných e-mailů. Integrace GFI MailArchiver s cloudovým prostředím Office 365 nabízí nákladově výhodnou a z pohledu nastavení systému snadnou a rychlou variantu řešení pro archivaci podnikových e-mailů.



Cloudové prostředí Office 365 nevyžaduje platby za licence a údržbu poštovního serveru, zákazníci platí pouze za reálné využívání služby. Nastavení archivačního řešení v prostředí Office 365 je velmi snadné a probíhá ve třech krocích:

  1. Nastavení mailboxu v Office 365 jako žurnálovací schránky pro všechny zprávy. 
  2. Vytvoření jednoduchého pravidla přenosu s využitím webového portálu, které převádí všechny maily ve skryté kopii do žurnálovací schránky.
  3. Konfigurace GFI MailArchiver k nastavení spojení do žurnálovací schránky s využitím IMAP, aby bylo možné archivovat všechny příchozí a odchozí zprávy.

Archivace podnikové elektronické pošty předchází mnoha problémům, které mohou vést až k vážnému narušení fungování celé firmy. Navíc pomáhá vyhovět nejrůznějším regulatorním nařízením, chránit duševní vlastnictví podniku a předcházet problémům s omezenými úložnými kapacitami.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.