Dial Telecom spouští službu CLOUD HOSTING

Dial Telecom přichází s novou službou v oblasti poskytování virtuálních serverů v cloud infrastruktuře. Ve svém zabezpečeném housingovém centru společnost nově zprovoznila veřejný cloud – farmu serverů, datové úložiště a související síťovou infrastrukturu. Nová platforma založená na plně redundantní technologii umožní poskytovat virtuální servery s garantovanými parametry. Služba CLOUD HOSTING je navržena pro co nejpohodlnější migraci na virtualizované řešení a pro výkonovou škálovatelnost. Zákazník může využít zkušeností specialistů Dial Telecomu a spolu s nimi vybrat řešení na míru. K dispozici jsou softwarové platformy Windows nebo Linux, servery je možné poskytnout se správou i bez správy (managed/unmanaged).



Rychlé je i samotné vytvoření virtuálního serveru – typicky několik hodin. Zákazníci mohou těžit z reportovaného vytížení serveru a na základě něj upravovat přidělený výpočetní výkon, paměť nebo diskovou kapacitu.

 

Cloud je připojen na páteřní konektivitu společnosti Dial Telecom. Veškerá infrastruktura je stavěna s výkonovou rezervou. Zázemí datového centra nabízí také sdílené zabezpečení dat. Zákazníci mohou navíc využít i služby firewall. Datová úložiště, stejně jako všechny ostatní fyzické prvky infrastruktury, jsou redundantní – v případě potřeby lze data okamžitě nahradit z jiného zdroje.

 

Produkt je nabízen dle modelu infrastruktura jako služba, náklady se tak platí prostřednictvím měsíčních poplatků.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.