Citrix Receiver for Chrome

umožňuje uživatelům Chrome notebooků provozovat firemní Windows aplikace

Citrix Systems pedstavil svůj nový Citrix Receiver pro Chrome notebooky. Citrix Receiver bude brzy dostupný jako bezplatná aplikace na Google Chrome Web Store a umožní zákazníkům Googlu provozovat jejich dosavadní firemní Windows aplikace přímo na nových webových Chrome noteboocích tak, jak jsou zvyklí, velmi rychle a s kompletním zabezpečením. Zákazníci Googlu tak budou moci využívat všech výhod rychlého lehkého webového notebooku pro osobní potřebu a mít přitom kdykoli snadný a bezpečný přístup ke svým pracovním Windows aplikacím, desktopům a datům.



Citrix Receiver je přínosem také pro firemní IT oddělení, protože umožňuje poskytovat uživatelům Chrome notebooků existující firemní aplikace a desktopy jako bezpečnou službu na vyžádání bez jakýchkoli nových nároků na podporu – a také bez kompromisů v oblasti zabezpečení nebo způsobu práce. Firemní data jsou neustále v bezpečí, protože Citrix Receiver podporuje všechny obvyklé bezpečnostní standardy. Díky vestavěné technologii Citrix HDX mají koncoví uživatelé k dispozici také komfortní a plně funkční pracovní prostředí.

 

Citrix Receiver je klíčovou součástí komplexní virtualizační strategie Citrixu, zaměřené na usnadnění práce IT oddělení a rozšíření možností a flexibility koncových uživatelů, aby si mohli vybrat, jak a kde chtějí pracovat. V současné době je nabízen pro širokou škálu koncových zařízení, zahrnující počítače typu PC i Mac, notebooky, tenké klienty, tablety a smartphony.

 

Citrix Receiver pro Chrome notebooky by měl být dostupný jako bezplatná aplikace na Google Chrome Web Store v první polovině roku 2011. Citrix Receiver pracuje ve spojení s Citrix XenDesktop nebo Citrix XenApp servery.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.