- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Digitalizace interní komunikace s Pluscem
Interní komunikace je v mnoha firmách velmi aktuální téma. Zaměstnanci chtějí mít nejnovější informace,
vyjádřit svůj názor či se aktivně zapojit do firemního dění. Zajistit rychlou a efektivní interní komunikaci
může být ale výzvou, pokud ve vaší společnosti nemají všichni zaměstnanci přístup k firemním aplikacím, nevlastní firemní počítač a někdy ani firemní e-mail.
Nemůžete tak totiž použít klasické intranetové řešení, elektronické newslettery nebo informační emaily. Jak tedy komunikaci v tomto případě řešit? Odpovědí je Plusco.
Rychlá a efektivní firemní komunikace díky Pluscu
Plusco je mobilní aplikace, kterou si zaměstnanci mohou stáhnout do svého telefonu a současně je možné ji otevřít i na počítači ve webovém prohlížeči. Jde tedy o flexibilní řešení, které se přizpůsobí potřebám vaší firmy i vašich zaměstnanců. Umožňuje včas a rychle informovat zaměstnance o všech klíčových aktivitách, zviditelnit firemní cíle a strategii, mít jednotný zdroj informací, zapojit zaměstnance do firemního dění a mnoho dalšího. Už nebudete potřebovat papírové formuláře, tištěný časopis nebo kiosky.
Plusco současně umožňuje digitalizovat řadu dalších firemních procesů. Jde např. o velmi aktuální whistleblowing, on-line podepisování a předávání dokumentů, objednávání obědů nebo evidence docházky. V konečném důsledku vám tak aplikace výrazně šetří náklady, snižuje administrativní zátěž a šetří čas vašich zaměstnanců.
Mít nebo nemít další aplikaci?
Víme, že spravovat velké množství firemních interních systémů je náročné. Na trhu existuje celá řada aplikací, které slibují zjednodušení procesů, ale jejich implementace a správa může pro IT oddělení znamenat celkově větší zátěž. Už jenom řízení přístupů, administrace uživatelů a jejich oprávnění se může stát noční můrou. Plusco díky možnosti plnohodnotné integrace se stávajícími firemními systémy (personální, mzdové, active directory apod.) nepředstavuje pro firmu další práci navíc.
Pro zaměstnance je zase důležité, že díky integraci najdou vše na jednom místě, ať už to je docházka, směrnice, personální data, dotazníky, výplatnice nebo online sdílení a podepisování dokumentů. Plusco je tedy nejen zdrojem informací, ale také skutečným rádcem a pomocníkem, který pomáhá zaměstnancům se ve firmě zorientovat a najít to, co potřebují.
Je Plusco určeno malým nebo velkým firmám?
Plusco je aplikace, která se přizpůsobí potřebám vaší firmy. A to nejen po vizuální stránce, ale i té technické. Menší firmy ocení verzi Plusco Cloud, střední a větší firmy dávají přednost řešení implementace Plusca na private cloud nebo on-premise v rámci vlastní infrastruktury firmy. Aplikace se skládá z jednotlivých modulů a je jen na vás, v jakém rozsahu ji budete používat. Můžete začít se základními moduly pro interní komunikaci jakou jsou Zprávy, Galerie, Dotazníky nebo Kontakty, a postupně aplikaci rozšiřovat podle vašich potřeb a přání zaměstnanců.
Důležitým kritériem výběru pro velké i malé firmy je bezpečnost, a ta je pro nás taktéž prioritou. S naplňováním přísných bezpečnostních kritérií nemáme problém. Veškerá data a komunikace mezi API, mobilními telefony a dalšími zařízeními, jsou bezpečně šifrována dle uznávaných standardů.
Umíme toho i víc…
Plusco také nabízí několik funkcí, které ocení jak zaměstnavatelé, tak zaměstnanci. V případě, že zaměstnáváte ve společnosti cizince, určitě oceníte možnost automatických překladů do cizích jazyků.
Všechny informace v aplikaci můžete cílit na různé skupiny zaměstnanců. Jednotlivé zprávy, dokumenty nebo např. dotazníky se tak mohou zobrazovat pouze předem určeným lidem - např. z konkrétní pobočky, určitého oddělení nebo lidem, kteří jsou ve zkušební době. A aby nikomu nic neuteklo, posílá Plusco také notifikace. Ty upozorní zaměstnance na výjimečnou událost nebo na zveřejnění nové zprávy, a tak se potřebné informace dostanou k zaměstnancům vždy včas.
Budou zaměstnanci aplikaci používat?
U našich klientů vidíme, že aplikaci aktivně používá až 95 % zaměstnanců. Stala se nedílnou součástí firemní kultury a postupně se rozšiřuje její využití. Vedení firem včetně HR vnímají Plusco jako investici, která se firmě určitě vrací. Otázkou tak není, kdy začít digitalizovat interní komunikaci, ale proč jsme ještě nezačali.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |