facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Ústředny pro optimalizaci nákladů v menších firmách

Panasonic představuje novou sérii komunikačních platforem Network Communication Platform pro segment SMB - NCP500 Express, které jsou vyrobené přesně na míru požadavkům menších firem. Nové telefonní ústředny představují značnou finanční optimalizaci nákladů a přitom nabízí stejné možnosti vysokokapacitních PBÚ. Zákazník si může vybrat mezi variantami produktů nabízející IP (NCP500V) nebo digitální (NCP500X) linku  a další možnosti rozšíření přesně na míru jeho potřebám.



Ústředny v sobě zahrnují funkce jako automatická spojovatelka, hlasová pošta a spolu s vestavěnou aplikaci produktivity „Communications Assistant Basic Express”, nabízejí jednoduchá a účinná řešení pro telefonní operace. Ty jsou kombinovány s indikací dostupnosti ve zcela jednoduchém uživatelském rozhraní v prostředí Windows. Další užitečná funkce je možnost chatu (Instant Messaging) mezi jednotlivými účastníky.
Nové platformy jsou dále vybaveny množstvím potřebných rozhraní, což zákazníkům umožňuje vybrat si pro ně vhodný typ telefonu a mít možnost rozšíření jak vnitřních, tak vnějších linek prostřednictvím aktivačních klíčů. Samozřejmostí je také povýšení systému po hardwarové stránce díky rozšiřujícím systémovým kartám. Nové ústředny podporují IP terminály KX-NT300 a digitální terminály série KX-DT300, které jsou stylové a velice jednoduché na ovládání. Obě tyto řady telefonů nabízí vynikající kvalitu přenosu hlasu, jednoduše čitelný displej a elektronicky definovatelné klávesy. Doplňkový Bluetooth modul, umožňuje připojení náhlavní soupravy pro pohodlnější každodenní práci na pracovišti. Pomocí integrace DECT řešení je možný i bezdrátový přenos mezi sluchátkem a základní stanicí pro neomezenou volnost pohybu v průběhu telefonování v libovolných prostorách.
Nové pobočkové ústředny od společnosti Panasonic budou k dispozici od února 2010.

Technické specifikace

Celkový počet digitální a IP linek DPT + IP. (s DXDP)    144 (144)
IP-proprietární telefony na systémové MPR kartě    128
SIP telefony na MPR kartě    32
Celkový počet analogových telefonů (SLT)    4
Digitální proprietární telefony (DPT) s DXDP    12 (12)
DPT a SLT (Max DPT s DLC/DHLC + SLC)    16 (16)
Celkový počet vnějších linek    76
Celkový počet SIP vněj.linek – MPR    16
Celkový počet H.323 vněj.linek – MPR    16
PSTN analogové vnější linky    12
ISDN - BRI kanály (BRI Porty)    12 (6 BRI)
ISDN - PRI30 kanály (PRI Porty)    60 (2 PRI)
PSTN a ISDN (2 x PRI + LCOT4)    64
DECT bezdrátové telefony    64
DECT základnové stanice (DPT I/F)    4
Vysokokapacitní DECT základnové stanice    2
IP DECT základnové stanice    8


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.