facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Rozšířená nabídka T-Mobile služeb pro firmy

T-Mobile1012.jpgT-Mobile vylepšuje svou nabídku určenou pro firemní zákazníky, kteří mohou nově využít službu "Dodávka a správa zařízení" v rámci řešení ProfiNet. Operátor umožňuje možnost pronájmu kompletní infrastruktury telekomunikační a počítačové sítě za pevné měsíční poplatky. Po prosincovém uvedení služby Virtuální ústředna jde v krátké době o další krok, kterým T-Mobile vychází vstříc potřebám podnikového sektoru. Služba odpovídá dlouhodobým požadavkům zákazníků, především z okruhu malých a středních firem. Jednou z velkých výhod této nabídky je využívání společné infrastruktury pro přenos dat i pro telefonování, což znamená jasnou úsporu nákladů.



Kromě dodávky a správy LAN či WLAN sítě mohou zákazníci využít také kompletní dodávku hardwaru pro IP telefonii. Jedná se o telefonní ústředny Call Manager a Call Manager Express. Zatímco prvně jmenovaná je určena především pro větší firmy, její "expresní variantu" využijí podniky do 100 zaměstnanců. Funkce pobočkových ústředen je možné přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Samozřejmostí je nabídka několika typů IP telefonů včetně softwarového (aplikace v PC) a terminálu pro konferenční hovory. Ke Call Manageru mohou IT manažeři sáhnout i po doplňkových službách: rozšíření o funkce Call centra přináší možnost manipulace s hovory, přehrávání hlášek, výběr front, zobrazování informací o volajícím a vyhodnocování provozu. Další možností je služba Unified Mobility. Ta zajišťuje dostupnost zaměstnanců na jediném telefonním čísle bez ohledu na to, zda pracují na svém běžném místě nebo zda jsou například na služební cestě. Unified Mobility nabízí i předávání hovorů bez přerušení mezi mobilním a pevným telefonem. Díky stavebnicovému charakteru řešení zaplatí zákazník ve všech případech jen to, co opravdu využívá. V ceně je zaručena pravidelná obměna technologií a servisní podpora s garantovanou dobou obnovy funkčnosti. Zákazníci, kteří vyžadují vyšší dostupnost všech služeb a zkrácení doby řešení poruch, mohou využít nabídku vyššího SLA (Service Level Agreement). Implementace, dohled a servis od jediného partnera zjednodušuje pro firmy komunikaci s dodavatelem a přináší výhodu jediné faktury za všechny služby. Zákazník tedy za pevný měsíční poplatek převede veškeré starosti se svou síťovou infrastrukturou na T-Mobile. A navíc ušetří na provozu svého IT.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.