facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kompletní komunikační řešení pro podniky

SingTelCisco713.jpgSpolečnosti Singapore Telecommunications Limited (SingTel) a Cisco uvedly integrované kancelářské komunikační řešení, které umožňuje podnikům zjednodušit provoz a zvýšit produktivitu. Řešení SingTel Enterprise360 je určeno firmám s 50 až 250 zaměstnanci. Jde o plně spravované telefonní, datové, internetové a bezpečnostní služby, které výrazně snižují rizika a složitost, jimž podniky čelí při implementaci a udržování robustní komunikační sítě. Obsáhlé řešení, první v Singapuru, obsahuje hardwarové, propojovací a spravované služby. V integrované nabídce společně přináší vše potřebné pro uspokojení komunikačních potřeb podniku.

Mezi klíčové funkce patří integrovaná hlasová a datová síť, pokročilé zabezpečení a vzdálený přístup k síti pro mobilní zaměstnance. Služba je postavena na hlasových a datových sítích SingTel a realizována pomocí směrovačů řady Cisco 2800 a 3800 pro integrované služby, přepínačů řady Catalyst Express 500 a IP telefonů Cisco Unified IP Phone. Díky SingTel Enterprise360 se firmy zbaví jednoho ze svých hlavních problémů – zastarávání technologií. Zákazníci dostanou v jedné nabídce vše potřebné včetně plně spravovaných služeb od jednoho dodavatele a jediného čísla na nepřetržitě pracující technickou podporu. Řešení je podnikům nabízeno formou pronájmu jako kompletní integrovaná IP platforma. Balíčky služeb vhodné pro podniky různých velikostí stojí od 700 do 4800 USD měsíčně. U každého balíčku je také možné zvolit rychlost připojení, což zákazníkům umožňuje snadno upgradovat, pokud se změní nároky jejich sítí. Prvním zákazníkem, který podepsal smlouvu o dodávkách služeb SingTel Enterprise360 pro svou singapurskou pobočku, je Volkswagen.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.