facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Předplacené služby uživatelům McAfee

ZKMcAfee744.jpgSpolečnost McAfee oznámila služby zabezpečení určené koncovým uživatelům, které budou na retailovém trhu k dispozici pro rok 2008. Nové bezpečnostní služby jsou navrženy tak, aby poskytovaly komplexní zabezpečení, ale nebránily uživatelům například využívat digitální multimédia. McAfee svoji technologii podrobně testovala v prostředí internetu. Jako první je nyní schopna nabídnout zákazníkům proaktivní bezpečnost na 95 % často navštěvovaných webů. Bezpečné vyhledávání a prohlížení webových stránek pomocí technologie společnosti McAfee přidává webovým serverům snadno srozumitelné barevné označení (červené, žluté nebo zelené), které uživatelům jasně říká, zda je příslušný server bezpečný nebo potenciálně rizikový – a to ještě dříve, než ho uživatel navštíví. Uživatelé se díky tomu mohou vyhnout malwaru (škodlivému kódu). Stejně tak lze předjít adwaru, spamu, virům a dalším nebezpečím, hrozícím při práci online.

Ochrana bez zásahů do funkčnosti aplikací představuje vhodné zabezpečení pro uživatele pracovních aplikací (Microsoft Office, Microsoft PowerPoint), hráče her (World of Warcraft, CounterStrike apod.) i uživatele YouTube a dalších multimédií. Ochrana minimalizuje potřebné zdroje počítače, inteligentně plánuje úlohy související se zabezpečením včetně aktualizací a kontroly, které provádí ve vhodném čase. Když je počítač poprvé zapnut, tato funkce automaticky chvíli vyčká před aktualizací bezpečnostního softwaru, což uživatelům dává možnost zkontrolovat e-maily nebo se připojit k internetu bez zpomalení počítače.
Sjednocené licencování usnadňuje uživatelům přidávat další předplatné spolu s tím, jak roste počet jejich domácích PC. Dodatečné licence softwaru společnosti McAfee lze snadno nainstalovat z webu nebo z disku CD. Tyto licence se přidávají do systému správy uživatelova předplatitelského účtu. Software uváděný nikoliv pod číslem verze nebo s vročením přináší „bezpečnost jako službu“ (Security-as-a-Service). Nejedná se pouze o předplatné, zákazníci společnosti McAfee získají pro rok 2008 jednoduchý a automatický přístup k funkcím softwaru.
Bezpečnostní řešení McAfee je k dispozici ve třech různých sadách: McAfee Total Protection, McAfee Internet Security Suite a McAfee VirusScan Plus.
Na obrázku představuje nové produkty českým novinářům Marc Vos, Product Marketing Manager EMEA společnosti McAfee.

Ceny produktů McAfee - retail 2008 (vč. DPH)
McAfee VirusScan Plus 2008CzechSubscription / 1 UserWindows XP/2000/Vista1.499 Kč
McAfee VirusScan Plus 2008 - Upgrade CzechSubscription / 1 UserWindows XP/2000/Vista999 Kč
McAfee VirusScan Plus 2008 - 3 UserCzechSubscription / 3 UserWindows XP/2000/Vista1.699 Kč
McAfee VirusScan Plus 2008 - 3 User - UpgradeCzechSubscription / 3 UserWindows XP/2000/Vista1.149 Kč





McAfee Internet Security Suite 2008 - 3 UserCzechSubscription / 3 UserWindows XP/2000/Vista1.999 Kč
McAfee Internet Security Suite 2008 - 3 User - UpgradeCzechSubscription / 3 UserWindows XP/2000/Vista

1.299 Kč






McAfee Total Protection 2008 - 3 UserCzechSubscription / 3 UserWindows XP/2000/Vista2.599 Kč


 
  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat. 

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.