IT Security, Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 7. 2007 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Poznáte co je phishing?

q3bLrg_answer730.jpgSpolečnost McAfee, Inc. vytvořila na základě poznatků volně dostupného programu McAfee SiteAdvisor, který průběžně mapuje bezpečnost na internetu, speciální malý phishingový kvíz, který odhalí, zda se dokážete úspěšně vyhnout podvodným stránkám, jejichž cílem je jediné – získat vaše osobní informace. Urgentní bezpečnostní sdělení! Oficiální informace! Připadají vám tyto věty z políčka předmětu v e-mailových zprávách povědomé? Zkuste náš kvíz. Deset otázek vám nezabere moc času. Jsou v něm předváděny stránky a vy posuzujete, zda jsou bezpečné či nikoli. Podle analytické společnosti Gartner se zvýšila suma, o níž lidé přišli díky phishingu, ze 257 dolarů na jednoho člověka v roce 2004, až na 1 244 dolarů na osobu v roce 2006. To je takřka pětinásobný nárůst.

Jak na tom jste vy? Dokážete odhalit podvodnou stránku, na níž tyto phishingové hrozby odkazují? Dokážete se vyvléknout zločinům z háčku? To zjistíte zde. Dopředu upozorňuji, že zveřejněný test počítá s dobrou znalostí angličtiny a stránek některých známých internetových firem, jako třeba Amazonu, PayPalu nebo AOL. PayPal používá poměrně dost našich uživatelů, kteří obchodují na eBayi, a mnohdy bez lepší znalosti angličtiny a anglické gramatiky. Kdyby jim přišel pishing třeba od ČSOB s bídnou úrovní češtiny, asi by je to trklo. Ale co když přijde důvěryhodně se tvářící e-mail se špatnou angličtinou? Poznají to? Opatrnosti není nikdy nazbyt!

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.