facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Ohlédnutí AEC za rokem 2006

AECMrnustik706.jpgSpolečnost AEC splnila klíčové cíle stanovené na rok 2006 a dosáhla zisku téměř 8 milionů korun před zdaněním. Ing. Jiří Mrnuštík, prezident společnosti AEC, k uplynulému roku říká: „Jsem velmi spokojen s ekonomickými výsledky firmy, ovšem nejvíc mne těší to, že se nám podařilo splnit klíčové cíle, které si vedení společnosti pro rok 2006 stanovilo. Podařilo se zvýšit objem poskytovaných konzultačních služeb v oblasti informační bezpečnosti o 60 % oproti předchozímu roku.

Náš produkt TrustPort Internet Gateway, který byl uveden na trh na podzim roku 2005, nasadila v roce 2006 celá řada podniků a organizací. Neméně úspěšně pokračovala implementace TrustPort ePodatelny v institucích veřejné správy a prodej produktů z vlastní vývojové dílny AEC tak meziročně vzrostl o 56 %. Hned začátkem roku jsme získali certifikát systému řízení informační bezpečnosti dle BS 7799-2 a v červnu jsme recertifikovali systém řízení jakosti dle ISO 9000:2000. Samozřejmě vnímám tyto úspěchy především jako závazek našim klientům pro další období. Pro rok 2007 si klademe ještě náročnější úkoly tak, abychom i nadále byli našimi klienty vyhledávaným důvěryhodným partnerem pro ty nejnáročnější úkoly v oblasti informačních technologií."

 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.